Orly Meet Me Under The Mistletoe

donderdag 3 december 2015

Howdy-Ho! Jaja, ik leef nog hoor! Heb het alleen zoooooo ontzettend druk gehad met van alles en nogwat en buiten dat zijn mijn nagels eigenlijk al weken kaal. Wat?! Ja, kaal. Kun je nagaan wat een drukte hier geweest is ;-).

Vandaag weer eens een Orly voor jullie. Dit merk is een beetje karig op Mijn Kleine Geheimpjes, omdat het niet mijn favoriete merk is en ik hierdoor maar erg weinig lakjes van dit merk bezit. En met erg weinig bedoel ik ook écht erg weinig: namelijk onder die tien stuks. Na een korte snuf in de bak van de Orly's besloot ik jullie deze beauty te laten zien.

Orly Meet Me Under The Mistletoe


Ze is uitgebracht in de 'Tis The Season, wat de kerstcollectie van 2010 was. De collectie is klein en telt slechts zes kleurtjes. Maar met de feestdagen in het vooruitzicht, is dit natuurlijk wel een lakje die bij uitstek geschikt is om te laten zien!


Meet Me Under The Mistletoe heeft een prachtige emeraldgroene basis die heel lichtjes naar blauw neigt en in deze basis zitten prachtige groenblauwe en gouden glitters. Het geheel is wat donker, maar gezien het een kerstkleurtje is, is dit natuurlijk helemaal niet vreemd. Ik vind haar echt adembenemend mooi!

Orly Meet Me Under The Mistletoe

Mistletoe is wat sheer, maar gelukkig wel op te bouwen. Op de foto's zie je drie dunne laagjes met een laagje topcoat. De glitters liggen allemaal plat op de nagels en de lak zuigt ook geen topcoat op. Het kwastje is zoals alle kwastjes van Orly: vrij lang en dun, maar je kunt er goed nauwkeurig mee lakken. De droogtijd is niet de vlugste, maar wel acceptabel.


Helaas is de draagbaarheid ook van dit lakje van Orly op mijn nagels niet al te best. Na de eerste dag had ik al flinke tipwear. Ik moet hier wel bij vertellen dat dat waarschijnlijk aan mijn vette nagels ligt en niet aan het merk, want als je googled op Orly, vind je 90% van de tijd positieve reacties. En gezien bijna alle lakjes van Orly bij mij zo slecht blijven zitten (nouja... álle.. Die 9 die ik heb dan ;-) ), denk ik dat het probleem eerder bij mij ligt dan bij het merk.


Orly is in Nederland bij een aantal winkels verkrijgbaar, zoals La Bourse in Rotterdam en nog wat losse winkels in grote(re) steden, maar ook kun je terecht op webshops zoals bijvoorbeeld PrettyPolish. Een lakje bevat 18ml en kost ongeveer € 13. eBay is een goedkopere manier om aan lakjes van dit merk te kopen, maar ook op NailSupplies kun je terecht. Daar betaal je, met de slechte koers van tegenwoordig én verzendkosten, ongeveer een tientje.

Wat vind jij van Meet Me Under The Mistletoe? En hoe blijven de lakjes van Orly op jouw nagels zitten?



1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs