Glitter Gal Light As A Feather

zondag 28 juli 2013

Na regen komt zonneschijn en gelukkig is dat helemaal waar! Gister had ik eigenlijk een holografisch lakje voor jullie, maar door het slechte weer besloot ik toch een ander lakje te laten zien. Nu het zonnetje zich weer vrolijk laat zien, laat ik vrolijk onderstaande holo zien :-).
 Ik ben zelf niet een heel groot fan van linieare holo's omdat ik ze snel te schreeuwerig vind, maar toch heb ik er een aantal in mijn stash.


Dit keer dus Glitter Gal- Light As A Feather.




Glitter Gal is een Australisch merk, vooral bekend om haar sterke holo's, maar ondertussen hebben ze ook duochrome lakken, flakies, glitters, neons en zelfs make-up artikelen.
Toen ik voor het eerst lucht kreeg van Light As A Feather kon mijn dag niet meer stuk! Ik was in de veronderstelling dat het om een zachtwitte holo ging. En ik hou van wit!
Toen ik het lakje eenmaal thuis had, bleek dat hij niet zachtwit, maar lichtgrijs was. Mooi, maar niet wit.. Beetje bummer!
Light As A Feather, 2 laagjes

De lak lakt echt als boter en droogt razendsnel! Fijn fijn!

Het lineaire holografische effect krijg ik niet goed op de foto, ik gok dat dat een beetje komt omdat het zo'n licht kleurtje is. Maar het effect is wel degelijk aanwezig en behoorlijk sterk ook! Een mooi regenboog-effect dus, maar toch ook weer geen confetti op je nagels. Leuk met de zonnige dagen! 
Light As A Feather, 2 laagjes
Dit is een flesje welke 9ml bevat, maar deze zijn niet meer in productie. De kleuren bestaan echter nog wel, Glitter Gal heeft er alleen voor gekozen om over te gaan op flesjes van 10ml en 15ml.
Het scheelt maar 1ml, maar het verschil in grootte van de flesjes is best grappig om te zien.
De flesjes met 9ml inhoud zijn op sommige websites nog wel verkrijgbaar, maar wanneer deze eenmaal zijn uitverkocht, zullen deze niet meer terugkomen in het assortiment.
Links 9ml, rechts 10ml

Glitter Gal is in Nederland te koop bij Enchantra, voor € 11,95 (10ml) en € 17,95 (15ml).
Ook zijn ze natuurlijk via buitenlandse sites te bestellen, waaronder Glitter Gal en Llarowe.

Xx
 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs