China Glaze Snap My Dragon

vrijdag 13 september 2013

Ik had jullie zondag toch verteld dat ik sushi ging eten met een paar vriendinnen toch en dan ik een paar Sand Style lakjes van P2 in ontvangst mocht nemen die avond? Die lieverds hadden echter ook nog een verrassing voor me, 2 zelfs :-). Nu ga ik jullie één van de twee laten zien, maar de andere komt ook zeeeeeer snel gok ik.
Vandaag de prachtige lak van China Glaze; Snap My Dragon.
 
 

 
Zo in het flesje lijkt Snap een beetje saai, maar niets is minder waar! Eigenlijk is het een beetje het zusje te noemen van Inglot #865, want ook in Snap My Dragon zit een prachtig, subtiel verborgen shimmer. Op de onderstaande foto is deze beter te zien.
De shimmer laat in het zonlicht trouwens haar ware aard zien. In plaats van subtiel aanwezig is ze dan ineens lekker op de voorgrond aanwezig!
 
 
Snap My Dragon hoort bij de Avant Garden Collectie welke is uitgebracht in het voorjaar van 2013.
Eigenlijk is het best grappig, want toen ik de press release zag, dacht ik eigenlijk dat ik de gehele collectie zou skippen. In eerste instantie was dat ook zo, maar stiekem werd ik zo af en toe toch een beetje verliefd op een paar lakjes uit deze collectie en langzaamaan kropen er een paar lakjes uit deze collectie mijn stash binnen :-).
 
Snap lijkt in het flesje roze, maar op de nagel vind ik het toch meer rood. Rood met een blauwe ondertoon en bomvol felroze/fuchsia shimmer erin. Hij is zó tof!
 
Snap My Dragon, 2 laagjes + topcoat
 
 
De lak scoort echt op alle punten een 10+. De pigmentatie is fantastisch, het is een onecoater. Uiteraard weten jullie ondertussen dat ik eigenwijs ben en zijn de swatches met 2 laagjes ;-).
De lak droogt lekker vlot, smeert als boter, heeft een fijn kwastje en is eigenlijk gewoon geweldig!
Veel meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk, haha!
 
Snap My Dragon, 2 laagjes + topcoat (zonlicht)
Zien jullie hoe goed de shimmer zich nu laat
zien en dat de lak roze lijkt?
 
 
China Glaze is in Nederland verkrijgbaar bij een aantal drogisterijen, maar natuurlijk ook bij webshops zoals The Make-Up Spot en Enchantra. En internationaal natuurlijk ook gewoon via eBay en NailSupplies. China Glaze bevat 14ml en kost gemidddeld rond de 5/6 euro.
Hebben jullie nog aanraders uit de Avant Garden Collectie?
Xx
 


1 opmerking :

  1. Fijn dat je er zo blij mee bent hoor meis ;) Haha veel plezier ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs