Nicole By OPI All Is Glam, All Is Bright

woensdag 11 september 2013

Ik liet jullie eerder It's All About The Glam zien, welke hier te vinden is. Vandaag het zusje ervan in de blogpost, namelijk All Is Glam, All Is Bright.

 
All Is Glam behoort ook tot de Kardashian Kolors en is uitgebracht in het najaar van 2011.
De kleur is absoluut uniek in mijn stash, maar ik weet heel eerlijk gezegd niet zo goed wat ik er van moet vinden.
All Is Glam, 2 laagjes + topcoat (zon)
All Is Glam heeft zilveren en rode microglittertjes in een transparante base en is een onecoater. Ik heb wel een tweede laagje toegevoegd, zoals altijd, maar dit heeft niets toegevoegd aan de kleurintensiteit of hoeveelheid glitters en is dus eigenlijk niet nodig.
 
Nicole By OPI All is Glam All is Bright
All Is Glam, 2 laagjes + topcoat (schaduw)

De lak smeert erg fijn, maar het kwastje.. Oh, het kwastje.. Daar heb ik toch zo'n ontzettende ruzie mee elke keer als ik NBO lak.. De zijn zó ontzettend breed dat ik alleen mijn duimnagels goed kan lakken. Echt een vreselijk irritant nadeel van het merk, want alle kwastjes zijn zo breed.
De lakt droogt prima, daar is verder ook niets negatiefs over te zeggen. Al met al is het echt wel een fijne lak, alleen weet ik zelf niet zo goed wat ik ervan vindt.
De kleurencombi is uniek, maar van een afstandje lijken je nagels zilver en daar hou ik niet zo van.
Wat ook best vreemd is, is dat er een soort van blauwe gloed over mn nagels heen lijkt te liggen, terwijl er niets van blauw in de lak zit. Het is niet heel duidelijk hoor, maar er lijkt gewoon iets blauwigs in te zitten...
 De lak droogt mat op, dus een topcoat is wel een must. In het zonnetje valt de grijsblauwe tint trouwens behoorlijk weg omdat hij dan zo ontzettend sparklelt! In de volle zon vind ik 'm wel erg gaaf!
 

Wat vind jij ervan? X

1 opmerking :

  1. Ik vind hem een beetje te zilver... :)

    ps. Onder de eerste foto staat tocoat... Typfoutje denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs