P2 Lovesome

zondag 8 september 2013

Ik liet jullie eerder deze week al kennis maken met een Sand Style Polish van P2 in deze post, maar ik heb de smaak te pakken en heb nog 4 van deze fantastische lakjes!
Vandaag 020 Lovesome, zou deze net zo fijn zijn als Opulent?

 
 
Ook Lovesome hoort bij de Sand Style Polishes, alleen dan een collectie ouder, namelijk zomer 2013.
 
 
Ook Lovesome springt zowat het flesje uit! Deze vrij felle, medium roze kleur welke een beetje naar framboos neigt, zit vol met gouden glitters. In het echt stukken leuker en sprekender dan op swatches! Ik was 'm al op een paar blogs tegengekomen, maar hij sprak me eigenlijk niet zo aan. Toen ik de kleur in het schap zag staan was ik om en belandde deze kleur als eerste in mijn mandje.
 
De tint van deze lak past goed bij mijn huidskleur; erg fijn! Maar toch... Toch is er iets in deze kleur wat me niet aanstaat. Ik kan er mijn vinger niet op leggen, want de tint roze is mooi, de gouden glitters overheersen niet maar is in verhouding eigenlijk perfect...
Ik weet het dus echt niet, want in het flesje vind ik 'm adembenemend.. Alleen op mijn nagels...
Mwah...
 
Lovesome, 2 laagjes (schaduw)
 
 
Je hebt verschillende types gritty lakjes, namelijk de totaal matte (denk bijvoorbeeld aan de Textures van China Glaze en Barry M), de matte met grove glitters zoals in de Mariah Carey Collectie van OPI en deze; de matte kleurtjes met de sprankelende microglittertjes erin. Van alle soorten textures die er op het moment zijn, spreekt mij deze het meest aan en van deze soort heb ik er dan ook het meest.
 
Ook deze lak lakt erg fijn en de droogtijd is zeer snel.
Eigenlijk heb ik er weinig op aan te merken behalve dat de kleur mij niet helemaal aanstaat, maargoed, dat is natuurlijk persoonlijk. Och ja, ik heb wel iets te klagen... Wanneer komt er een DM of een verkooppunt van P2 naar Zuid- Holland ;-)? Want ik wil MEER MEER MEER!!
 
Lovesome, 2 laagjes (zon)
 
 
Oehh, en vanavond... Dan ga ik lekker sushi eten met het "nagellak-clubje" (sorry, elke keer als ik dat zeg krijg ik een liedje in mn hoofd... We hebben een clubje opgericht voor mensen met ... Nouja, vul maar in :P ) en dan mag ik nog 2 Sand Style lakjes van P2 in ontvangst nemen, namelijk Seductive en Confidential! Dikke jeejj!
 
Note: Toen ik de foto's in het groot op de laptop zag, merkte ik op dat mijn handbalsem her en der nog niet helemaal ingetrokken was. Sorry daarvoor! Maar no worries... It's just handcreme :P.
 
Wat vind jij van deze lakjes? Nog steeds onweerstaanbaar of ben je die gritty's al helemaal spuugzat?
xx
 


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs