Uitpakken maarr #1 - Fortune Cookies Soap, Fall Box

maandag 23 september 2013

Vandaag eens een post over iets wat (denk ik) nog redelijk nieuw en onbekend is in Nederland.
Jullie kennen vast allemaal wel de Glossybox, WAAT-box en BeautyBox wel? En al die andere?
Maar... Hebben jullie ook weleens gehoord over de Fortune Cookie Soap Box?
Ik zat een hele poos terug eens op één van mijn favoriete nagellak-blogs te neuzen en kwam een post over deze box tegen. Ik ben fan van bad- en lichaamsproducten die lekker ruiken en na al die ellende met die Nederlandse boxen, was mijn interesse in de Fortune Cookie Soap Box snel gewekt.

 

Ik kwam er na een beetje research achter dat er een wachtlijst voor deze box was.. Dikke bummer!
Gelukkig was deze lijst net opgeheven en kon ik me aanmelden... Dikke jeeejj!
De Soap Box verzend hun boxen 4 keer per jaar, met elk jaargetijde 1. De geuren zijn ook afgestemd op het jaargetijde waarin de box uit komt. Alle boxen bevatten 8 of 9 exclusieve producten in schattig mini-formaat en ook zit er in élke box een giftcard van $10 welke te besteden is aan fullsize producten op hun site.
Meestal zijn zulke leuke boxen alleen in Amerika verkrijgbaar. Deze ook, maar fijn feitje is dat deze box ook internationaal wordt verzonden!!

Wat ik zelf erg leuk vind, is dat de boxen ongeveer 2 weken vóórdat de fullsize producten uitkomen/te koop zijn worden verstuurd. Je kunt dus echt als eerste van de nieuwe geuren en producten van Fortune Cookie Soap gebruik maken! En de giftcard erbij vind ik ook een top-idee!
Maar laten we eens kijken wat er in de Fall Box 2013 zat. Mijn eerste box van Fortune Cookie Soap, spannend...! Bij het verwijderen van het plakband, kwamen de geuren van kaneel en pompoen me al tegemoed... Ja, een echte herfstbox dus. Kijk snel mee!

#1. Autumn Daze Fortune Cookie Soap... Dit oranje zeepje heeft de vorm van het bekende gelukskoekje. In deze zeep zitten een paar glitters welke kerstster-vormen hebben en natuurlijk het briefje met de boodschap. Mijn briefje bevat "Be naugthy- Save Santa the trip."
De zeep heeft een vrij kruidige geur en ik denk dat de geur van een kruidige spekkoek het best in de buurt komt.. Heerlijk!

#2. I Am What I Yam Whipped Cream... Deze pasteloranje romige creme ruikt naar zoete aardappels en marshmallows. Een vreemde combinatie qua geuren, maar zeer fris en omdat de geur zo apart is, vind ik 'm heerlijk! De romige creme smeert ontzettend fijn en je hebt maar weinig nodig. Ik twijfel of ik van deze een fullsize ga bestellen, want hij is erg hydraterend, erg fijn voor de aankomende koude wintermaandjes!

#3. Indian Summer Hand Sanitizer...  Een instant desinfecteermiddeltje voor je handen. Ondertussen zijn we allemaal denk ik wel bekend met deze middeltjes, ze zijn immers vrijwel overal in Nederland verkrijgbaar in verschillende geuren. Ik heb er altijd eentje in mijn tas zitten, omdat het soms gewoon fijn is om je handen even tussendoor een snelle opfrisbeurt te geven en je niet altijd in de buurt van water en zeep bent.
Deze Indian Summer is best grappig.. Als je het dekseltje opendoet, komt je een geur tegemoed van allemaal frisse en zoete vruchten, maar als je 'm op je handen doet komt de herfstige geur van musk en een natgeregend bos eruit. Ook weer een zeer aparte geur, maar erg lekker.
De sanitizer doet ook gewoon wat-ie moet doen, hij doet niet onder voor de huis-, tuin- en keukenmiddeltjes van de Kruidvat of andere drogist.

#4. Pick of the Patch Odor Neutralizer... Van dit product weet ik niet zo goed wat ik er nou mee moet. Als ik een geurtje in huis huis heb, brand ik meestal een scent chip en spuit ik geen luchtverfrisser door het huis heen. Na een tijdje twijfelen heb ik deze in het toilet gezet.
De geur is waanzinnig: verse pompoenen, jammie!!

#5. Insert Cookie Cutter Name Here Bath Oil... De vanillegeur komt erg goed vrij zodra het dopje van het flesje wordt gedraaid. Ik ben niet zo weg van vanille, dus ik denk dat dit een ongebruikt product gaat worden. De vanillegeur is overigens niet zoals we andere vanillegeuren in producten kennen, maar iets frisser, alsof er een vleugje citroen of limoen doorheen zit.
Het jutezakje zat er omheen als bescherming, ik weet verder niet echt het doel hiervan.


#6. FTW Wax Tart... Ik weet niet zo goed of dit een waxmelt is, maar daar ga ik snel achterkomen. Het product lijkt me namelijk te vettig om te gebruiken voor in de badkamer en de geur is vrij sterk. Daarbij opgeteld de naam "wax tart" en ik ga er voor het gemak even vanuit dat dit een waxmelt is.
Ook deze geur is geweldig, namelijk een kruidige appeltaart vers uit de oven!

#7. Kaneelstokje. Ik denk dat deze erin zit voor een lekkere herfstige geur. Ik durf deze nergens voor te gebruiken, ik weet niet wat het doel is en kan er ook niets over terug vinden, dus ik neem aan dat het een geurstokje is.

#8. Leeeaaf Piiiiile!! Bath Fizzy... Deze felgroene bruisbal voor in bad heeft echt een geweldige geur van versgemaaid gras en een natgeregend bos. Geweldig!

#9. You're Insecure, Donut What For... Milk Bath... De omschrijving van dit badzout klopt echt precies, het is net alsof je een winkel inloopt waar versgebakken suikerdonuts worden neergezet. Met een vleugje kaneel. Door deze krijg ik trek én krijg ik helemaal zin in de herfst. Best grappig, want ik hou helemaal niet van wind en regen, haha!

#10. Kaart met productomschrijvingen en een toegevoegde waardebon van $10, welke uit te geven is bij een volgende aankoop.

Ja, ik ben erg enthousiast geworden van deze box. Leuke, bruikbare producten met een apart geurtje welke absoluut met de herfst te maken hebben.
De Fortune Cookie Soap Box kost $ 34 en voor dat geld heb je 'm ook thuis. Verzendkosten zitten bij dit bedrag in en verdere geen geheimzinnige kleine lettertjes oid. Betalen kan helaas alleen met creditcard. Ben je ook enthousiast geworden en wil je eens een box proberen, klik dan hier.
Als je de box een keertje wilt skippen of met het abbonement wilt stoppen, kun je je ont-abonneren.
Als het bedrag voor de volgende box al van je creditcard is afgeschreven, kun je ervoor kiezen om toch nog 1 box te ontvangen, of om geld terug gestort te krijgen. Eigenlijk dus gewoon hetzelfde als bij de Nederlandse boxen.

En.. Wat vinden jullie ervan?
Xx

1 opmerking :

  1. Wauw, ziet er goed uit! Is nog eens een leuk voorbeeld van zo'n box na al dat gezeur met de WAAT-box.

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs