Kiko 441/ Illusion Green

vrijdag 24 januari 2014

Een tijdje terug had iemand een paar Kiko lakjes voor me meegenomen (en nog veeeel meer voor andere meiden, haha!!) en afgelopen weekend mocht ik ze in ontvangst nemen.
Mijn oog viel meteen op de knalgroene glitter, die ik jullie vandaag ga laten zien.


Kiko heeft vaak alleen saaie nummers in plaats van leuke en pakkende namen, maar toch zag ik dat dit lakje ook wel Illusion Green wordt genoemd. Illusion Green heeft een vrij felgroene base met daarin groene en blauwe glittertjes maar ook goudkleurige barglitter buiten goudkleurig ook nog eens holografisch zijn. Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van barglitter, maar bij dit lakje valt de barglitter behoorlijk weg door de fijne structuur, waardoor je gewoon een goudkleurige glitter op je nagels ziet. 


Het kwastje van Kiko is even wennen, maar met wat voorzichtigheid kun je prima lakken.
Ik las op blogs dat deze lak met 2 laagjes goed dekt, maar helaas is dat bij mij niet het geval. Richting mijn nagelriemen hield ik kale(re) plekjes, dus de derde en laatste laag heb ik deppend opgebracht.
Op de swatches zie je dus 3 laagjes. Ik denk dat als je de eerste laag al deppend aanbrengt, je wel met 2 laagjes voldoende dekking zult hebben.


Als dit lakje eenmaal op je nagels zit, zijn je handen echte blikvangers! Succes guaranteed!
Ik heb het lakje nu 3 dagen op en er zijn al behoorlijk wat vragen en opmerkingen op me afgevuurd.
Het ís gewoon ook echt een heel leuk lakje, want hij is vrolijk en speels, maar toch ook gewoon netjes en totaal geen hysterische glitter, waar ik in eerste instantie wel een beetje bang voor was.

De lak droogt wat mattig op en daarbij is het een onwijze topcoat slurper, dus een topcoat is zeker aan te raden. Ik heb 2 laagjes HK Girl gebruikt en dat maakte de lak gelukkig wel glad.
De droogtijd is acceptabel, maar niet heel erg vlot.


Kiko is online te koop bij de Kiko Online Store, maar ook bij de Kiko winkels, verspreid over heel Europa.
Een lakje uit de Digital Collectie bevat 11ml en kost € 4,90.
Nu zijn ze op de website trouwens in de aanbieding voor € 3,45

Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar nog meer lakjes van Kiko, hebben jullie nog aanraders?
X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs