Cadillacquer Easy As Pie

woensdag 15 oktober 2014

Lang geleden liet ik jullie al de fantastische Remember Me van Cadillacquer zien en een tijdje daarna ook Now And Then. Uiteraard heb ik nog meer lakjes van dit gave merk en vandaag is het tijd voor Easy As Pie.


Cadillacquer is een indie merkje uit Zwitserland en de lakjes worden bedacht door Madeleine. Cadillacquer heeft niet zo vaak nieuwe collecties als andere merken, maar het is wel de moeite waard om op de collecties te wachten, omdat ze elke keer weer heel verrassend zijn.

Easy As Pie hoort bij de Do You See What I See- collectie, welke de allereerste collectie van dit merk is.


Easy heeft een lavendel- tot paarskleurige basis met daarin fuchsia ronde glitters in twee formaten, verschillende formaten paarse glitters en kleine witte ronde glittertjes.
Een zeer aparte combinatie als je het mij vraagt, maar toch is het totaalplaatje erg schattig.


Ik vind dit tot nu toe de minste van Cadillacquer, maar dat is meer omdat de kleur mij niet zo ligt dan dat het aan het merk ligt. Zoals ik ondertussen gewend ben van Cadillacquer, is dit een erg fijn lakje om te lakken. Totaal geen bijzonderheden op te merken, vrijwel alles aan dit merkje is gewoon prima.
Met twee laagjes is de dekking voldoende en een topcoatje is wel een musthave om het ietwat gritty oppervlak weer glad te maken.


Cadillacquer is te koop via Madeleine's BigCartel en kost $12 per flesje van 15ml.
Heb jij nog favorieten van Cadi? X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs