China Glaze In The Limelight

donderdag 9 oktober 2014

Het is nooit te slecht weer voor een lekkere knalgroen toch?!
Ik neem jullie mee terug naar het zonnige weertje van een dikke week terug en daar past In The Limelight erg goed bij! Mén, wat verlang ik terug naar dat zonnetje... Ben die regen nú al spuugzat!


In eerste instantie wist ik niet wat voor gaaf lakje ik had besteld! Ik dacht dat ik een lekkere neongroen had besteld zonder poespas, maar toen ik het lakje uit de bubbeltjesfolie haalde, merkte ik al snel dat ik me had vergist.

In The Limelight hoort bij de INK collectie, welke is uitgebracht voor de zomer van 2008.
Deze collectie is best wel lastig om te krijgen. Ten eerste omdat de collectie helaas discontinued is. Maar dat betekent gelukkig niet dat de kleurtjes nergens verkrijgbaar zijn! Ze zijn nog wel her en der verkrijgbaar, maar de kleuren uit deze collectie worden vaak ten onrechte onderverdeeld in de WOW Factor- collectie. Dus mocht je op zoek zijn naar een lakje uit deze collectie: gewoon even spitten op eBay.


In The Limelight is een lekker fel kleurtje en ik kocht dit lakje eigenlijk als vervanger voor You're So Outta Lime van OPI, omdat me die behoorlijk tegenviel. En Limelight valt me dus absoluut niet tegen!


Het is een tint groen die ik erg lastig vind om te omschrijven. Je zou zeggen limoentjesgroen, maar dat is het net weer niet. Om het even makkelijk te houden, houden we de tint gewoon even op limoengroen. In deze basis zit ook nog een verrassende blauwe shimmer en die maakt het lakje en daarbij dus de kleur echt ontzettend leuk!

Het lakje is vrij dun, maar dat zijn veel oudere lakjes van China Glaze. Sorry voor de mess-up bij bovenstaande foto, maar ik zag het geknoei pas toen ik de foto in de post zette. Het geeft wel gelijk weer hóé dun het lakje is, haha! Voorzichtig lakken dus!


Verder is er eigenlijk vrij weinig aan op te merken: de droogtijd is lekker rap en zoals alle neons droogt ie halfmatte op, wat natuurlijk zo vergeten is door een laagje topcoat. Ook het kwastje is gewoon het standaard kwastje die we van China Glaze gewend zijn.

De shimmer is niet overduidelijk zichtbaar, maar het geeft de tint groen wel nét dat staartje waardoor ze niet zo standaard is als de meeste limgroene kleurtjes.


Ik vind 'm leuk :-). En met zo'n kleurtje op mijn nagels kan ik nog lekker dagdromen van het zonnetje van een weekje terug.

X

1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs