OPI First Class Desires

donderdag 27 november 2014

In de laatste shoplog konden jullie al lezen dat ik erg enthousiast was over dit lakje. Toen de lak uiteindelijk ongeschonden bij mij thuis was, kon ik niet wachten om te lakken. Ik laat jullie vandaag graag First Class Desires zien.

First Class Desires hoort bij de laatste collectie van OPI, wat weer een samenwerking met de zangeres Gwen Stefani is. De collectie heet Gwen Stefani Holiday en is uitgebracht voor de kerst van 2014. De collectie bevat 19 (!) lakken en is ondertussen ook verkrijgbaar in de Nederlandse schappen.



De basiskleur van de lak is paars. Niet zomaar paars, maar een beetje de tint van blauwe druiven of bosbessen. In deze basis zit een gouden shimmer.


Ik was echt óntzettend nieuwsgierig naar deze lak en toen ik haar eindelijk mocht lakken... Toen kwam er dus alleen maar een "meh- gevoel" in me op. Begrijp me niet verkeerd, het is namelijk een prachtig lakje. Maar bij mij is ze gewoon niet zoals ik had verwacht. De lak is wat donkerder dan ik had verwacht en daarbij komt de prachtige shimmer niet zo goed tot haar recht op mijn nagels.

Het lakje is vrij dun, maar niet té dun. Het kwastje was voor mij wel een probleem; het was een lange tijd geleden dat ik zo amateuristisch mijn nagelriemen had gelakt, haha. 
Wel positief is de droogtijd, want die is ontzettend snel.


Mocht je dit lakje wel erg leuk vinden, raad ik je aan om eens te kijken naar Zoya Sansa van de Ignite Collectie. Deze twee lakjes lijken erg veel op elkaar, alleen is de shimmer van Sansa wat beter zichtbaar op de nagels en daarbij is mijn ervaring dat Zoya wat fijner lakt dan OPI.

Uiteraard heb ik nog een macroshot voor jullie, waar jullie zelf kunnen zien dat de shimmer helaas een beetje verstoppertje aan het spelen is.


So far mijn mening over First Class Desires. Wat vinden jullie ervan? X


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs