Essie Hip- Anema

dinsdag 30 december 2014

Zo, ik vond het weer tijd voor rood! Uiteraard, voor bij mijn outfit voor eerste kerstdag.
Kijken jullie mee naar Hip- Anema?


Hip- Anema hoort bij de Madison Aven-hue collectie, waar ook Maxmillian Strasse Her bij zat. De collectie is uitgebracht voor het voorjaar van 2013 en bevat 6 lakjes die allemaal geinspireerd zijn op de leukste shop-steden van de wereld.


Hip is een rood lakje met een overduidelijk oranje ondertoon. De formule ligt een beetje tussen een crelly en een crème in. Er zit net wat te weinig pigment in het lakje om het daadwerkelijk een crème te noemen, maar net iets te veel om het een crelly te noemen. Anyway, de finish is gewoon lekker simpel: een knallende rood die absoluut van je nagels af spettert!


De lak is ietwat aan de dunne kant, maar gelukkig niet zó dun dat je nagelriemen meteen onder lopen. Ik heb de drogisterij-variant en daardoor heb ik een flesje met een breed kwastje. Omdat de lak zo dun is, had ik gelukkig totaal geen druk nodig om de nagels te kunnen lakken en hierdoor ging het wel. Soms zijn de lakjes van Essie wat dikker, waardoor je wat meer druk moet uitoefenen op het kwastje en dan kom ik echt in de problemen, omdat de kwastjes héél goed uitwaaieren.

Essie Hip Anema

Ik vind het een heerlijk kleurtje die in zomermaanden ook vaak op mijn teennagels mag schitteren.
De droogtijd is vrij rap en dat maakt het een heerlijk last-minute lakje.

Essie is uitgebreid verkrijgbaar in winkels en in webshops. Gemiddeld betaal je er hier in Nederland zo'n 10€ voor.

Wat vind jij van deze poppy rood? X



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs