Wishlist

donderdag 11 december 2014

Met de feestdagen zo voor de deur, is het natuurlijk een mooi moment om een wishlist te delen!


* Illamasqua Skin Base Foundation- White
Bron: beautyandthenortheast.com

Hoe handig is dit?! Een witte foundation! In de zomer heb ik een heel ander huidje dan in de winter en ervaring heeft mij geleerd dat ik mijn zomerfoundations veel fijner in gebruik vind. Alleen sja... Voor in de wintermaanden is de kleur natuurlijk totaal niet goed. Zou het geen ideale oplossing zijn om 'm met een witte foundation te kunnen mengen zodat ik de ideale kleur voor de winter zou kunnen maken...?



Bobbi Brown Shimmer Brick- Apricot
Bron:  makeuptalk.com

Lang geleden viel mijn oog op deze shimmer brick en nog altijd heb ik 'm niet. Ik vind het fantastisch en draag zo'n bronzing powder ook regelmatig in de zomer. Gewoon even lekker die fake glow op je gezicht.



* Boekenserie van Veronica Roth
Bron: bol.com

Al lange tijd geleden raadde een vriendin me deze boekenserie aan, maar tot op de dag van vandaag heb ik 'm nog steeds niet. Ben gek op boeken zoals Harry Potter en The Hunger Games, dus eigenlijk mag deze nieteens ontbreken in mijn collectie!



* Sigma kwast- 3DHD
Bron: hellomissniki.com



* Anastasia Brow Powder Duo- Blonde of Caramel
Bron: beautybay.com

Ik heb een behoorlijke collectie met wenkbrauwpoeders, maar eigenlijk gebruik ik voor mijn wenkbrauwen de laatste tijd alleen een bepaalde kleur uit mijn Naked Palette. Ik vind het héél erg lastig om de goede kleur te vinden en daarbij veranderd mijn haarkleur meestal ook 2 keer per jaar. Ik hoor allemaal goede verhalen over het merk Anastasia Beverly Hills, dus ik denk dat ik me begin van het jaar eens op m'n gemak ga laten adviseren over de goede kleur.


* Makeup Revolution Palette- Death By Chocolate
Bron: beautyill.nl

Gewoon... Omdat-ie er zo vreselijk zoet uitziet!


* Keukenweegschaal


* Hourglass- Ambient Lightning Blush Palette
Bron: swatchandreview.com



* OPI- 50 Shades Of Grey Collection
Bron: jewelpie.com

Ik ben helemaal weg van grijs, helemaal in de wintermaanden. Vind het een onwijs gave kleur die met een vleugje kleur omgetoverd wordt tot iets heel anders, qua outfit. Natuurlijk heb ik ook 50 Shades Of Grey gelezen (sorry, helaas alleen het eerste boek, kwam er bij de tweede écht niet doorheen) en 1 + 1 = 2. Ik wil ze niet allemaal, maar Embrace The Grey & Cement The Deal mogen hier wel komen wonen.



* Laura Mercier- Radiance Primer (of de hydrating)
Bron: ventifashion.com


Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede primer en gezien ik over de primers van Laura Mercier echt onwijs goede verhalen lees op internet, heb ik allebei de samples besteld. Ik ben ze aan het testen en welke ik het fijnst vind, ga ik absoluut nog bestellen!



* Staafmixerset
Bron: bol.com

Ik heb een super-de-luxe keukenmachine met alles erop en eraan. Ik kan er werkelijk alles mee, alleen is het een groot apparaat. Even vlug een uitje snijden kost me dus meer werk aan schoonmaken en daarom snij ik zulke dingen dus altijd met de hand. Maar een machine werkt zoveel sneller en snijft het fijner dan dat ik zelf doe, vandaar dat ik een staafmixerset wil. Gewoon een simpele, niet te groot, die makkelijk schoon te maken is. Jaja, lang leve een huishouden zonder vaatwasser, haha.

Dit zijn de dingen die bij mij op mijn wishlist staan. Valt best mee toch :-)? Nu moet ik er wel eerlijk bij vertellen dat ik vorige week een bestelling van BeautyBay binnen heb gehad, dus dat er alweer een aardig gedeelte is doorgestreept. Maar voor nu is dit 'm :-).

Wat heb jij op je wishlist staan? X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs