Dollish Polish The Griswald Family Christmas Tree

maandag 19 januari 2015

Ik blijf nog even hangen in het groen, maar ik moet en zal jullie dit pareltje van Dollish nog laten zien! Ik wilde dit lakje al lange tijd, maar helaas was ze discontinued. Gelukkig besloot Dolly Christmas Tree nog een keertje in haar Clearance Bin aan te bieden en zo kwam ik gelukkig toch nog aan het lang gewilde lakje!



Christmas Tree hoort bij de Christmas Collectie uit 2013, welke Griswald Family Christmas heet. De collectie bevat 6 lakjes die geïnspireerd zijn op de film (National Lapoon) Christmas Vacation, waar de Familie Griswold natuurlijk centraal staat.


Christmas Tree heeft een perfecte dennengroene jelly base met daarin tal van groene en holografische glitters. De groene glitters variëren van zeer donkergroen (bijna zwart) tot lekker knalgroen. Ik vind 'm echt zó gaaf!

Note: helaas hebben we nu al zo'n week of 2 alleen maar grauw en regenachtig weer, dus ik moest helaas naar mijn flitser grijpen om de holografische glitters te kunnen laten zien. De foto's doen het lakje absoluut geen eer aan, want in het echt stralen de glittertjes je tegemoed. Als er binnenkort weer eens een zonnetje komt, zal ik wat nieuwe foto's schieten.

Dollish Griswald Tree
Flitslicht


Omdat we met een jelly te maken hebben, wordt deze lak nooit zo dekkend als een crèmelakje en normaal gesproken hou ik daar niet zo van. Het is denk ik de combinatie van de glitters die me wezenloos maakt van dit lakje. Voor de swatches heb ik drie dunne laagjes gebruikt, welke droogden als een tierelier!

Grauw, natuurlijk licht


Zoals we van Dolly gewend zijn, heeft ze fijne kwastjes in haar flesjes zitten die precies lakken en met wat druk ook prima uitwaaieren voor de bredere nagels. Zoals ik eerder zei, droogt dit lakje als een trein. Doordat er zoveel kleine glittertjes in zitten, droogt ze wel wat gritty op, maar één laagje topcoat voorziet het geheel van een mooi, glad laagje glans.

I'm in love!


As we speak staat dit lakje in de Clearane Bin, waar je $6,75 voor 15ml betaalt. Natuurlijk exclusief verzendkosten. Het originele lakje uit 2013 was 3-Free, maar ondertussen is ook Dolly overgegaan op 5-Free, dus ik denk dat dit lakje gewoon 5-Free is. Helemaal zeker weten doe ik het niet!

Wat vinden jullie van The Griswald Family Christmas Tree? X



2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs