China Glaze Wagon Trail + L'Oreal Nagelstickers

vrijdag 26 juli 2013


Howdy! Vandaag weer eens een regulier lakje, maar wel met een andere twist!

Omdat mijn nagels zo vreselijk per dag verschillen in kwaliteit, was ik benieuwd wat nagelstickers met mijn nagels zouden doen, gezien daar geen chemicalien aan te pas komen.
Mijn oog was gevallen op Color Riche Le Nail Art, patroon Gold Lingerie.
Ik vond het patroon ontzettend leuk, maar te druk om op al mijn nagels te doen, waardoor ik besloot om de nagelsticker als accent nagel te doen. Heb lang getwijfeld over welke kleur lak ik op mijn overige nagels zou doen en dankzij een vriendin is dit Wagon Trail geworden. Erg mooie combi al zeg ik het zelf :-).
China Glaze Wagon Trail + L'oreal Gold Lingerie
Deze review komt dus in 2 delen: de nagelstickers en de nagellak.
De nagelstickers bevatten 18 stickers per verpakking. Een beetje een vreemd aantal, omdat je hier geen 2 mani's mee kunt doen. Maar er zitten ook een paar heel brede en een paar heel smalle stickers bij, dus ik denk dat 1 verpakking voor eenmalig gebruik is.
Voor mij is het geen probleem, omdat ik toch geen 10 nagel tegelijk ermee wil behangen ;-).
Het aanbrengen ging gelukkig een stuk makkelijker dan ik dacht: even uitmeten welke sticker op welke nagel past, nagel ontvetten en plakken maarrr! Na het plakken is de sticker veel te lang, deze moet je aan de kant van je tips eraf vijlen.

Houdbaarheid van de stickers was echt zéér goed! Na 8 dagen had ik mijn andere nagels al 2x opnieuw gelakt met Wagon Trail, maar ik was de kleur zo zat dat ik alles er toch weer af heb gehaald. Ze plakten nog steeds supergoed, ik moest nog net geen grof geweld gebruiken om ze te verwijderen!

En wat deed het voor mijn nagels? De 2 nagels kwamen er ontzettend goed onder vandaan! Glad, langer dan voorheen en buiten dat was er geen peeling meer de ontdekken! Yayy dus!
Ik gebruik nu ook weleens stickers als mijn nagels even een weekje rust moeten hebben. Ik vind het een fijne oplossing en buiten dat is het ook zo gepiept.

China Glaze Wagon Trail behoort tot de Rodeo Diva Collection uit 2008. Een van hun beste collecties als je het mij vraagt. Vol met diepe kleuren en prachtige shimmers!
Wagon Trail is een donkerbruine (toont als bijna zwart) lak met een olijfkleurige shimmer.
Hij dekt prima in 2 laagjes en de droogtijd is ook acceptabel.

Chg Wagon Trail, 2 laagjes
Met als accentnagel L'oreal Color Riche Le Nail Art


De stickers van L'Oreal kosten € 8.49 en zijn verkrijgbaar bij o.a. Etos en Kruidvat.
China Glaze lakjes zijn in Nederland verkrijgbaar bij een aantal drogisterijen en verder bij webshops zoals Enchantra, Nailpolishfashion en Boozyshop en kosten rond de €5-7.
Uiteraard zijn ze ook gewoon verkrijgbaar op eBay en NS/TD.

Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs