Dance Legend 170

donderdag 25 juli 2013

Update 2/8/2013: nieuwe foto's + filmpje toegevoegd

Goedenmiddag allemaal! Alweer de 2de post van vandaag en ik ben nog niet klaar :P.
Vandaag heb ik 1 van mijn favorieten van het moment, namelijk Dance Legend 170.

Dance Legend 170


Dance Legend is een merk uit Rusland, bekend van hun Thermo- en holografische lakjes. Nummer 170 behoort tot de Thermo Collectie.


Dit is een speciale lak, hij verkleurt namelijk door middel van temperatuur!
De koude kleur is bij deze lak héééél donkerrood/bijna zwart en de warme kleur is rood.
Het is niet mijn favoriete tint rood, als deze kleur alleen was geweest, had ik ‘m hoogstwaarschijnlijk geskipped. Maar in combinatie met dat zéér donkerrode maakt het echt een toppertje.

Dance Legend 170
DL 170, 2 laagjes

Ik moet jullie wel even waarschuwen: doe deze lak niet op naar je werk! Ik had dat wel gedaan en geloof me.. Van werken is weinig terecht komen, haha! Ik was constant in de weer om mijn lak te testen, bleef maar heen en weer rennen naar de koelkast en kraan voor koude temperatuur, en naar buiten voor warme temperatuur. Onderweg in de auto heb ik mijn linkerhand 5 minuutjes in de rijwind gehouden om te kijken welk effect dat had. Je snapt dat mijn werkgever blij was toen ik weer een normale lak op had, want ik bleef echt aan de gang!
Dance Legend 170
Vandaag is het 25,5 graden Celcius in huis...
De enige manier om de donkere kleur zichtbaar te maken, is onder de kraan houden.
Deze foto is 1,5 seconde nadat ik onder de koude straal vandaan kwam gemaakt.
Bizar snel de verkleuring!
De verkleuring doet goed z’n werk en ook vrij snel. Even onder de koude straal van de kraan en je nagels zijn bijna zwart. Droog je je handen af en doe je verder niks, heb je binnen een paar minuten een hele mooie gradient. En zit je even lekker te genieten van het zonnetje op een terrasje? Dan zijn je nagels voornamelijk rood.
Echt een aanrader!
Dance Legend lakjes zijn te koop bij Dance Legend zelf voor $13 per stuk, maar ook bij Llarowe, Color4Nails en Ninja Polish.
Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs