Enchanted Polish Disco Barbie

donderdag 25 juli 2013


En daar waren we weer!
Nu heb ik een lakje van Enchanted Polish voor jullie, namelijk Disco Barbie!



Enchanted Polish is een indie merk, gemaakt door Chelsea.
Indie houdt kortgezegd in dat de lakjes handgemixed zijn, dus geen massaproductie zoals we gewend zijn bij de grote, bekende merken. Indies zijn echt de moeite waard om eens tussen te gaan snuffelen, de glittercombinaties zijn vaak uniek en meestal zijn het ook echte aanwinsten in je stash.
Een tijd geleden was er ontzettende jacht op de lakjes van Enchanted en ik mocht echt in mijn handjes klappen dat ik Disco Barbie te pakken heb gekregen. Kort daarna is hij namelijk uit de “productie” gegaan (in hoeverre je van productie kunt spreken bij een indie merk) en de lak is nu dus nog nauwelijks verkrijgbaar.

Disco Barbie is een barbieroze nagellak met een subtiel lineair holografisch effect erin.
Hij lakt echt als boter en de pigmentatie is perfect. Ik lak áltijd 2 laagjes, maar eigenlijk kan deze wel door als een onecoater. Holografische lakjes willen wel eens een probleem geven in combinatie met basecoats, maar bij Disco Barbie heb ik daar totaal geen last van gehad, gaat prima met elke basecoat.
De droogtijd is ook erg aangenaam!

Disco Barie, 2 laagjes

Enchanted Polish is in mate verkrijgbaar op haar eigen bigcartel-site, maar ook bij Mei Mei Signatures, Llarowe en Harlow & Co. De prijs ligt tussen de $ 13 en 16.
Héél soms, maar dan ook echt héél soms, wil Chelsea op haar eigen site discontinued items terugbrengen, met beperkte oplage. Dus ben je net als ik verliefd op Disco Barbie? Check dan zo af en toe haar site of like haar facebook-pagina.

Xx


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs