OPI Jinx (+ nailart)

donderdag 25 juli 2013



De ena- laatste post van vandaag is dit hoor ;-).
Ook een erg leuk zomers kleurtje, namelijk OPI Jinx!

OPI Jinx
  
Jinx komt uit de Bond Girls Collectie uit 2013. Deze collectie bestaat alleen uit Liquid Sand® lakjes, een textuur waardoor het lijkt alsof je gezandstraalde nagels hebt.
Ik had al eerder een Liquid Sand® lakje gekocht uit de Mariah Carey Collectie, maar die beviel me niet. Ik kon niet wennen aan die zanderige textuur, ik zat er constant mee te spelen waardoor ik in no time chips veroorzaakte. Daarbij vond ik de matte kleur met de opvallende, vrij grove glitters ook niet helemaal leuk.
Toen ik swatches van Jinx zag, heb ik ‘m meteen op de gok besteld. Ik was erg bang dat hij erg oranje zou zijn en tot voor kort had ik niet zoveel met onze Nationale Kleur :P.
Toen hij op de mat lag, was ik zó ontzettend blij dat ik ‘m besteld had. Hij is totaal niet oranje, de kleur is erg warm, denk dat matte oranjerozezalmkoraal de beste omschrijving is! En het mooiste van alles is dat er in deze matte structuur een ontzettend mooie sparkling gouden shimmer zit!
En wat ook erg fijn is, is dat hij érg snel droogt! Dus moet ik ergens heen en heb ik weinig tijd? Dan pak ik absoluut Jinx! Gok dat dit een van de eerste OPI lakjes gaat zijn die ik daadwerkelijk op zal maken, hihi.
OPI Jinx
Jinx, 2 laagjes
De combi is werkelijk waar adembenemend, zeker met een zonnetje erbij.
Soms he.. Heel soms, heb ik wel eens zin om iets met nailart te doen. Ik kwam iets tegen op internet et striping tape en besloot dit eens te proberen. Met dank aan Anc (check ook haar blog, erg leuk:  http://darkntwistynails.blogspot.nl/ ) die mij voorzien heeft van striping tape kwam onderstaan idee eruit. Ik ben expres voor een niet voor de hand liggende combinatie gegaan en vond 'm eigenlijk wel geslaagd!
OPI Jinx
Nailart: Jinx over Chg Infrared met striping tape
OPI is verkrijgbaar voor €14,35 bij o.a. Douglas in Nederland en verder natuurlijk gewoon op eBay en NS/TD.Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs