Tag #1- Rainbow Tag

zaterdag 17 augustus 2013

Rainbow Tag is een populaire tag die rondgaat op onder andere YouTube.
Het is de bedoeling dat je bij elke kleur van de regenboog je favoriete product van het moment benoemd, met als toevoeging de kleuren roze en multicolor.

Dus... hier mijn eerste tag, de Rainbow Tag.
Ik doe 'm iets anders dan normaal, ten eerste omdat ik soms bij sommige kleuren écht niet kon kiezen tussen een nagellakje of een verzorgings- of beautyproduct. Luxeprobleem he, haha. En ten tweede omdat ik geen filmpjes van mezelf op internet zet :-).
Door mijn "luxeprobleem" heb ik ervoor gekozen om bij mijn rainbow tag alleen voor nagellak te kiezen.


Rood... Inglot #865. Deze klassieke rood met roze shimmer behoort momenteel tot mijn favoriete rode nagellakjes. Wat zeg ik? Tot mijn favoriete nagellakjes. Hij lakt echt zo ontzettend fijn en het kwastje is perfect!
Oranje... China Glaze Orange Knockout. Ik heb me er nog niet aan gewaagd op mijn nagels, maar het flesje trekt me zo ontzettend erg. Ik heb nog geen enkele kleur gehad die zó ontzettend fel is en zo uit het flesje wil springen! Ik heb heeeeeel erg zitten twijfelen of ik hier niet OPI Jinx neer zou zetten, maar deze is in mijn ogen toch niet orangje-oranje, vandaar de keus voor Orange Knockout.

Geel... Dollish Polish Juicy Contradiction. Deze gele creme lak heeft rode microglittertjes. Normaal vind ik gele lakjes iets voor pasen, maar deze vind ik door die rode glittertjes ook erg leuk voor tussendoor.

Groen... Ik vertelde je van de week al dat China Glaze Running in Circles echt een waanzinnig lakje is. Klik op de link als je de complete review en swatches wilt zien.

Blauw... OPI Absolutely Alice, do i need to say more? Zooo vreselijk jammer dat deze discontinued en HTF is... Eén van de mooiste lakjes die OPI ooit heeft uitgebracht.

Indigo... Ik vond het een beetje lastig om een product bij deze kleur uit te zoeken, maar ben uiteindelijk voor KBShimmer No Whine Left gegaan. Deze wijnkleurige (bruinpaarsigrood-achtig :P ) jelly base heeft onwijs gave blauwe en paarse glitters en is echt uniek in mijn stash.

Violet... China Glaze Tart-Y For The Party. Deze heerlijk zomerse creme heeft een geweldige pigmentatie en is daarom favoriet op zonnige dagen.

Roze... Sja... Uiteraard China Glaze Purple Panic. Deze paarsroze lak is echt totally Yv :D.

Multicolor... DDP Seriously Serious. Ik vertelde jullie in deze post al dat ik deze lak in eerste instantie om de naam kocht. Maar de lak zelf is ook geweldig. Paarse en groen microglittertjes in een transparante base.. Wow! Ook weer uniek in mijn stash. Stay tuned, want binnenkort ga ik jullie bekend maken met deze gave lak!

Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar jullie rainbow tag!
Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs