Penélope Luz Pandora

zondag 15 september 2013


Hi! Ik liet jullie al eerder kennis maken met het merk Penélope Luz in deze post.
En vandaag een ander lakje van dit merk, namelijk Pandora.
Note: Foto's vergroot bekijken is eigenlijk weer een must bij deze ;-).
Penelope Luz Pandora

Penélope Luz is een Braziliaanse nagellak blogster die in augustus 2012 haar eigen nagellak-lijn heeft uitgebracht. Ik kan dit alleen maar toejuichen, want haar lakjes zijn fantastisch.
Ik heb verder helaas niet zo heel veel informatie over het merk zelf, omdat ik echt maar 3 woorden Portugees (her)ken en alle informatie over het merk alleen in het Portugees verkrijgbaar is.
Dus... Laten we snel naar de bottle shot gaan kijken.
Penelope Luz Pandora


Pandora heeft een zéér donkere burgundy tot bijna zwart jelly base met daarin prachtige magenta-kleurige glitters in 2 formaten.
Penelope Luz Pandora
Pandora, 2 laagjes + topcoat (schaduw)


Net zoals Taurus, lakt Pandora echt als boter. Kwastje waaiert precies goed uit, niet te breed en niet te smal. De glitters zijn compact en zitten goed in de jelly verstopt waardoor je per laagje een transformatie ziet. Ik heb zelf 3 laagjes gebruikt, dan vind ik de kleur van de jelly precies goed.
Met 2 laagjes is-ie ook al prima hoor, maar dan is de jelly een stukje lichter.
Pandora, 3 laagjes + topcoat (zonlicht)


De lak droogt rap, maar droogt wel enigszins gritty op dus een topcoatje is geen overbodige luxe.
Net als andere indies zijn deze lakjes handgemixed, dus het kan zijn dat jouw flesje net iets lichter of iets donkerder is.

En heb ik je al nieuwsgierig gemaakt naar Penélope Luz? Haar lakjes zijn verkrijgbaar bij Color4Nails, kosten $8,50 en bevatten 12ml.
Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs