WingDust Plum Outta Ideas

woensdag 18 september 2013

Hi! Tot mijn grote schrik merkte ik op dat ik eigenlijk nog helemaal geen swatches op de blog had van een van mijn favoriete indie-merken, namelijk WingDust!
Vandaag een favoriet, WingDust Plum Outta Ideas.
 

Plum Outta Ideas heeft een pruimkleurige (= roodpaars) base met daarin prachtige gouden glitter en shimmer én holografische glitters. De kleur is niet zozeer uniek, maar de glitters erin wel.
Kijk snel mee!


WingDust Collections is bedacht door Stephanie en is afkomstig uit Canada.
Stephanie is echt een schat van een meid, als je vragen hebt of wat dan ook, schroom niet om haar een berichtje via Facebook of Etsy te sturen. Ze staat ontzettend achter haar producten en doet alles om haar klanten tevreden te stellen! Haar pakketjes zijn ook altijd erg leuk en ze doet er altijd een extraatje in.

Plum, 3 laagjes + topcoat (schaduw)


Plum Outta Ideas heeft een klein beetje de neiging om iets goopy te worden, maar gelukkig bestaat er thinner wat dit als sneeuw voor de zon laat verdwijnen en waardoor de lak echt prima lakt.
Het kwastje is fijn, neemt genoeg glitters op en werkt precies.
De lak is een beetje sheer, maar hij is goed op te bouwen en met 3 dunne laagjes vind ik 'm perfect.

Plum, 3 laagjes (zonnig weer, geen volle zon)


Ja, ik vind WingDust echt een merk wat een kijkje waard is.
WingDust wordt verkocht op Stephanie's Etsy en via Llarowe.
Een lakje bevat 15ml en kost $ 8-12, afhankelijk van shop en collectie.
Kennen jullie WingDust al?
Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs