Random nailarts

donderdag 24 oktober 2013

Goeiemorgen! Van de week brak mijn nagel, dus zat me te bedenken wat ik jullie dan wel zou kunnen laten zien. Vandaag dus even een post, net iets anders dan normaal.

Mijn nailart-kunsten dus :P.
Ik zal jullie alvast verklappen dat ik óntzettend ongeduldig ben en dat ik eigenlijk ook 0,0 inspiratie kan vinden voor een leuke nailart. Daarom heb ik mijn "kunsten" ondertussen geminimaliseerd tot striping tape. Dit is snel  en geeft ontzettend leuke effecten, helemaal mijn ding dus.

Toch heb ik in het verleden heus weleens wat geprobeerd en ik zag dat ik er van een aantal nog foto's had. Dus beloof me dat je me niet te hard uit gaat lachen! Alhoewel, ik kan er zelf ook wel om lachen :P.




#1: Naamloos. Ik gok dat een "half moon manicure" hierbij mijn inspiratie was, maar ik zal op de een of andere manier wel ergens de fout in zijn gegaan en er daardoor dus een eigen twist aan hebben gegeven :-).
Gebruikte kleuren: Black on Black van Sinful Colors en Pink Bling van Misa.


#2: Water Marble. Water Marbles zijn ontzettend gaaf, er zijn zo veel creaties mee te maken! Klein puntje is dat het ook erg veel troep maakt en je uiteindelijk langer bezig bent met je handen (en tafel) schoon te krijgen dan dat je echt met nagellak bezig bent. Dit was denk ik mijn 10e poging en ik was het zo ontzettend zat, dat ik had besloten om maar 1 nagel als laatste poging te proberen. Dit was het resultaat.
Gebruikte kleuren: NBO IT's All About The Glam op al mijn nagels en dezelfde kleur in combinatie met Disco Barbie van Enchanted Polish voor de marble.


#3: WK Nails. Ik was zo ontzettend blij dat Koninginnedag maar eens per jaar gevierd werd, want ik hou gewoon zoooooo niet van oranje. Maarja, dan heb je natuurlijk ook nog het EK en het WK waar we in deze kleur lopen... Ik had op een avond een verjaardagsfeestje én Nederland zou spelen, dus ik besloot om eens goed uit te pakken. De lijntjes zijn érg bibberig, maar ach.. Na 10 minuten zaten de eerste drankjes er natuurlijk bij iedereen al in, dus niemand die het opviel. Inclusief mezelf, haha!
Gebruikte kleuren: Essence On The Bright Side als basis en de "art" is gemaakt met Misa Girl Friday, Witte stamping polish van Essence en Blue Years Eve van China Glaze. 


#4: Butterfly. Oh, ik vond (en vind) deze art zo onwijs schattig! Als je eens googled, komen er echt de mooiste combinaties voorbij. Tijd voor mij om het ook eens te proberen! Bibberdebibber natuurlijk en daardoor de lijnen wat breder gemaakt, zodat de bibberrand niet op zou vallen .What was i thinking :P..!!
Gebruikte kleuren: Misa Pink Bling On My Ring als basis en de zwarte glitterstriper van Essence voor de "vlinder".


#5. Wedstrijd. Jaja, deze heb ik heus ingestuurd voor een nailart wedstrijd! Het thema was Dots N Stripes. En boy, wat was ik trots! Na een tijdlang verbouwen waren mijn nagels echt hopeloos en eindelijk waren mijn nagels weer op een lengte zodat ik er iets mee kon. Achteraf vind ik 'm eigenlijk maar saai, maar ach...
Gebruikte kleuren: Essie Mint Candy Apple als basis en de witte stamping polish van Essence en een metallic blauwe kleur voor de strepen en stipjes. Ik weet echt even niet meer welke die blauwe was, sorry.

Zijn jullie van het nailarten?
X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs