China Glaze Wicked Style

dinsdag 22 oktober 2013

Sinds mijn verzameldrang met nagellak begon, ben ik al op zoek naar de perfecte roze, maar omdat er zó vreselijk veel verschillende tinten zijn (en dan heb ik het nog niet over finishes en ondertonen gehad), is het me tot nu toe nog niet gelukt. Tuurlijk, ik heb er een aantal die waanzinnig gaaf zijn, maar de perfecte roze ben ik nog niet tegengekomen.
Vandaag China Glaze Wicked Style, die bij één van de waanzinnige roze lakjes uit mijn collectie hoort.
 
 



Wicked is uitgebracht in de Electropop collectie, in het voorjaar van 2012.
Ben je nog niet bekend met deze collectie? Dan moet je eens googlen, want er zitten echt een paar ontzettend toffe keurtjes tussen!
 

Wicked is een prachtige creme lak, welke het best te omschrijven valt als een zuurstokroze tint met wat berry en oudroze erdoor. De lak is weer lekker vanouds zoals we van China Glaze gewend zijn: fijn kwastje, goede substantie welke prettig lakt en snel droogt en prima houdbaarheid.
Ik heb geen idee of alle lakjes uit deze collectie zo fijn lakken, maar ik heb Kinetic Candy nog op mijn wishlist staan, dus daar kom ik binnenkort denk ik wel achter.

China Glaze is verkrijgbaar bij een aantal drogisterijen in Nederland en bij webshops zoals Enchantra, The Make Up Spot en NailPolishFashion voor ongeveer € 6/7 euro.

Heb jij lakjes van Electropop en hoe lakken ze?
Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs