That's The Way (uh-uh uh-uh) I Like It...

woensdag 30 oktober 2013

Normaal gesproken gooi ik mijn nagelwielen eigenlijk altijd weg als ze vol zijn of als ik vind dat er teveel op gekliederd is. Behalve bij deze: mijn wiel vól met texture lakjes!



Zoals jullie ondertussen wel een klein beetje gemerkt zullen hebben, ben ik dol op texture lakjes en dan vooral met de kleine glitterdeeltjes erin. Ik zal onder elke foto zetten welke lak het is en indien er al een post van de betreffende lak online staat, kun je er natuurlijk op klikken om naar dat artikel te gaan.


Laat ik beginnen bij het lakje wat mijn texture-hartje sneller deed laten slaan en ik daardoor eigenlijk constant op zoek ben naar een gritty die aan deze lak kan tippen. Uiteraard heb ik het over Jinx!
4. P2 Seduction*



1. P2 Confidential
3. Barry M Princess



1. NBO My Cherry Armour



1. OPI Alcatraz*
2. P2 Confidential
3. Barry M Princess
4. OPI Pussy Galore*



1. OPI Solitaire*
2. OPI Can't Let Go
3. NBO Candy Is Dandy*
4. Jessica Ruff and Ready*

Note: de lakjes gemarkeerd met * zijn niet (meer) van mijzelf..

Als laatste heb ik nog twee vergelijkingsfoto's.
Namelijk tussen OPI Alcatraz & P2 Confidential en tussen OPI Pussy Galore & Barry M Princess.
Over Alcatraz en Confidential is gewoon geen twijfel mogelijk: dupes!
Alhoewel in het flesje al duidelijk was dat Pussy en Princess ontzettend verschillend zijn, ligt de tint roze wél heel erg dicht bij elkaar. Ik vind Pussy namelijk leuk, maar de glittertjes zijn voor mij te onopvallend. Princess heeft mooie, gouden glitters en daardoor is deze lak misschien een aanrader als je Pussy leuk vindt, maar niet glitterig genoeg. Kijk snel mee!



Echt.. Ik hou van dit nagelwiel! Hij ligt op de hoek van de bank en ik denk dat ik 'm zo ongeveer elk kwartier zit te begluren met een glimlach op mijn gezicht...
Welke vind jij het leukst? Ik ben zelf echt he-le-maal weg van Jinx, Countess, Cinna- Man en natuurlijk Opulent.
Hebben jullie nog een voorkeur om er eentje binnenkort in een blogpost te zetten?
X

1 opmerking :

  1. Gaaf Yv!! Mijn favorieten zijn op dit moment: Ruff & Ready, Cinna man, Lovesome & natuurlijk Countness! Candy is Dandy blijft ook erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs