Favorieten 2013

maandag 9 december 2013

Op de meeste blogs komt er ergens in december een post over favorieten, zo ook hier :).
Allereerst moet ik zeggen dat 2013 voor mij echt een fuckjaar is geweest en dat ik dit jaar zo snel mogelijk wil vergeten en ook niet kan wachten om over een paar weken mijn glas te heffen op 2014!
Nog 3,5 week..

Positieve van dit alles is dat het alleen maar beter kan. Seriously!
En daarom kan ik dus ook gewoon niet meer wachten tot 31-12, 00:00. Weg met 2013, opzouten :-)!
Gelukkig zijn er in de afgelopen weken wel weer een paar positieve dingen geweest, maar toch blijf ik me verheugen op de nieuwjaars-toast, zodat ik dit jaar écht kan afsluiten!


Dus.. *tromgeroffel* hier mijn favorietjes uit 2013, in willekeurige volgorde.


Countess, zie artikel hier.



Kangarooby, zie artikel hier.



 Insanity Workout.
Dit programma heeft me echt door bepaalde punten heengekregen!
Ik raad het iedereen aan, het is goed voor een rustige mind en daarbij pakt het ook nog eens de overtollige kilootjes aan.




Sweet Cheeks, zie artikel hier.



Pauwen Decals, zie artikel hier.



Inglot 958, zie artikel hier.



Sable Collar, zie artikel hier.



The Walking Dead
Ik had er nog nooit van gehoord, maar had zin in een nieuwe serie. En jeetje, wat een fijne serie, ben er serieus doorheen gevlogen! Lekker anders dan normaal, i like it!

Bron: Geekosystem.com



I-Divine Vintage Romance, zie artikel hier.



Qui Qui Paris
Geen vakantie dit jaar, welgeteld 1 nachtje Parijs. En die staat in mijn geheugen gegraveerd :).

Bron: Ebookers.com



Purple Panic, zie artikel hier.



Opulent, zie artikel hier.



Cuccio Butter Stick, zie artikel hier.


Sushi. Veel. En hoe!


Ik heb nog wel wat nagellakjes onderweg (nouja, staan bij vriendinnen), maar die krijg ik pas in januari, dus die gelden niet in 2013. Wat zijn jullie favoriete producten van 2013?
Xx




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs