Happy New Year!!!

dinsdag 31 december 2013


Hoi allemaal! Zijn jullie er ook al klaar voor?
Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen, ben ik al een poosje aan het aftellen.
Laat het nu ironisch zijn, dat ik er op zit moment nog totaal géén zin in heb. Ik lig heerlijk te genieten van mijn vrije dag, al filmpje kijkend onder mijn heerlijke roze fleecekleedje.

Maarrr, de zin begint wel langzaam te komen. De gedachte dat ik vanavond, vergezeld met 20 maatjes, het glas proost op 2014, zorgt voor een grote glimlach op mijn gezicht.

Mijn outfit ligt klaar, ik heb zelfs nepwimpers aangeschaft (die tot nu toe voornamelijk aan mijn handen blijven plakken, haha) én ik weet al wel lakje er op mijn nagels gaat schitteren. Nu alleen alles nog uitvoeren, haha. 

Bij deze wil ik jullie allemaal (alvast) een spetterend en fantastisch 2014 wensen!
Enjoy!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs