Reviva Labs Skin Energizing Gel

maandag 16 december 2013

Ik heb werkelijkwaar een pareltje onder de crèmes/serums ontdekt en deze wil ik graag met jullie delen.
Jullie hebben vast allemaal wel eens over Crème de la Mer gehoord?
Nou, dit goedje heeft aantal dezelfde ingrediënten als bovenstaande creme voor The Rich and Famous  en is stukken beter betaalbaar.

Al nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder voor een review van de Skin Energizing Gel van Reviva Labs!


Zoals ik dus net vertelde hebben de beroemde Crème de la Mer en deze gel van Reviva wat overeenkomsten. Sterker nog,  in 1981 werd de originele formule bedacht werd (onder de naam Gel Stimulante)  en deze is jaren later verkocht aan Estee Lauder, welke er haar beroemde Crème de la Mer van maakte die voor zo'n € 140 per klein potje over de plank gaat.
Deze gel is uiteraard niet hetzelfde als Crème de la Mer, maar er zijn zeker overeenkomsten en voor een bedrag van $ 10 kon ik het natuurlijk niet laten om te proberen.

Wat Reviva Labs zelf zegt over haar product:
Remarkable gel stimulates skin's metabolism, can help lessen the appearance of wrinkles, improve clarity, help firm up skin texture. And it does it F-A-S-T. In just a few days you start to see and feel results. "Use alone" nightly, or under your regular night cream. 

Klinkt al met al niet verkeerd toch? 
Skin Energizing gel bevat gezuiverd water, algenextracten en conserveermiddelen. Buiten de algenextracten niet veel bijzonders voor een gezichtsserum dus. En juist het geheim schuilt dus in de algenextracten, wat een exclusieve mix is van elektronisch geladen mineralen die afkomstig zijn van planten die groeien aan de kust van Hawaï.


Zoals hierboven te zien is, is het geen crème of serum op zichzelf, maar een stimulans. Door deze stimulans werkt je nachtcrème beter. Ik heb dit zelf geprobeerd en ondervonden dat ze deze belofte absoluut nakomen.
De bekende P-CL-E crème van Biodermal doet bij mij in de wintermaanden dienst als nachtcrème, omdat deze herstelt en ontzettend goed hydrateert. Het is één van de weinige volle crèmes waar ik geen problemen van ondervind. En helaas, met het gebruik van Reviva Labs eronder, wordt de P-CL-E crème té vol voor mijn gezicht waardoor mijn huid er toch op gaat reageren. 
Andere kant van dit verhaal is dus dat ik een veel minder voedende crème kan gaan gebruiken!

Nu heb ik mijn nachtcrème als voorbeeld gebruikt, maar de Skin Energizing Gel doet stimuleert álle ingrediënten van welke crème je ook gebruikt, waardoor je dus eigenlijk bij elke crème een beter resultaat krijgt. Soms té goed, zoals ik bijvoorbeeld met P-CL-E. Ik ga overstappen op de fluïde in plaats van de crème en ben erg benieuwd naar de resultaten.


Het product is een vrij dikke transparante gel, zoals je op de foto hier boven kunt zien. Met 1 pompje heb je genoeg voor je gehele gezicht. Ik gebruik nog een half pompje extra omdat ik ook graag mijn nek in smeer.
Ondanks dat het een vrij dikke gel is, smeert-ie toch goed uit.
Als ik wat te lang wacht met nachtcrème erna opbrengen, kan de gel wat gaan rullen, maar daar heb ik zelf weinig problemen mee omdat het toch voor 's nachts is. De gel is ook op zichzelf te gebruiken, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.

Al met al vind ik het een ontzettende aanrader. De verkoopprijs ligt op $ 10 en voor dit geld krijg je een flacon van 60 ml met pompje. Kijk echter eens op iHerb, daar wordt-ie voor $ 7 verkocht en het verzenden is ook niet zo prijzig. Als je trouwens een eerste bestelling doet en de code TSC923 gebruikt, krijg je 5 dollar korting!

Kennen jullie dit merk en haar producten al? Zoals op deze pagina te zien heeft, scoort het merk erg goed op bijna al haar producten en zijn de producten voor een leuke prijs te koop. Ik ben dus erg benieuwd naar andere ervaringen van andere producten!
X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs