Rimmel Luna Love

woensdag 18 december 2013

Ik denk dat iedereen wel merken heeft waar hij of zij stug voorbij loopt zonder te kijken.
Zo heb ik dat met het merk Rimmel. Vroeger in het verleden weleens iets uit het make-up assortiment geprobeerd maar mijn huid reageerde daar dramatisch op, dus ik heb er verder nooit echt meer naar gekeken.
Ook hebben de nagellakjes mij nooit zo getrokken, dus ja, het schap van Rimmel kreeg van mij eigenlijk geen oog. Ik heb er welgeteld 1 product van; een nagellakje.

Tot ik er gister langsliep en mijn ogen door een gaaf magenta-kleurig lakje werden getrokken.
Nu had ik van een vriendinnetje weleens gehoord over het bestaan van de Space Dust Collectie, maar ik had ze nog nooit in het echt gezien. Tot gister dus, ik moest en zou dit lakje hebben.
Een probleempje dat zich voordeed was dat er op Rimmel 1+1 gratis was, maar ik geen andere leuke kleur erbij zag staan. Gelukkig was hetzelfde vriendinnetje mijn redder in nood en huppelde ik met 2 lakjes in mijn handen naar huis, waarvan Luna Love voor mij was.
Kijken jullie mee?


Luna Love hoort, zoals eerder gezegd, bij de Space Dust Collectie en dit is wederom een collectie vol met textured lakjes met glitters. Jammer genoeg vind ik de kleuren zelf niet heel boeiend, maar uiteraard is het leuk dat er weer een drogisterijmerk meedoet met de trend.
Buiten deze kleur zijn er nog 4 andere kleuren verkrijgbaar. Drie hiervan bevatten de grove glitterdeeltjes, zoals we al eerder zagen bij de allereerste Mariah Carey Collectie van OPI. Verder heeft de collectie 2 lakjes met de fijne glittertjes; Luna Love én Total Eclipse, wat een dupe is van P2 Opulent.
De collectie is uitgebracht voor de kerst van 2013.


Luna Love is een knallend, maar toch ook diep kleurtje. Ik zei eerder wel magenta, maar ik twijfel een beetje of dit magenta of fuchsia is. Al met al een diepe, knallende tint waarin zilveren en blauwe glitters zitten en waarin ik volgens mij ook nog wat groenigs voorbij zie komen.

Luna Love, 2 laagjes


Ach ja, tijdens het lakken merkte ik meteen waarom dus de lakjes van Rimmel mijn aandacht niet kregen. De flesjes zijn voorzien van vreselijk brede kwastjes met een haal aan het einde.
Sommige meiden vinden het ideaal om te lakken, ik vind het vreselijk. De merken noemen het zelf een afgerond uiteinde, waar ik op zich wel in kan komen. Maar ik snap gewoon niet dat ze maar één kant afronden. Waarom niet allebei? Essence heeft hier ook zo'n tik van...

Maargoed, met wat voorzichtigheid lukte het wel om de lak er netjes op te krijgen.
De pigmentatie is fantastisch, met 1 laag zat-ie eigenlijk al prima, alleen ik heb er toch nog een laagje overheen gelakt. Dit maakte de kleur nog even wat intenser.

Een wazige foto om de sparkles te laten zien


De lak droogt prima en je bent dus vrij snel klaar met je verse mani.
Het textured effect is wel iets minder dan ik bij andere merken heb gezien, maar dat haalt gelukkig niet weg dat het alsnog een hartstikke leuk lakje is. Ja, ik ben er blij mee!

Deze foto is qua kleur niet waarheidsgetrouw, maar
hier zie je wel goed hoe erg de mate van texture is.


Note: Die deuk in de nagel van mijn ringvinger is overigens van een aanvaring met een rondvliegend scheermesje ;-).

De Space Dust lakjes bevatten 8ml, zijn verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat en kosten € 6,99 per stuk.
Nu loopt de 1+1 gratis- actie bij de Kruidvat, dus dan heb je er 2 voor € 6,99.

Had jij ze al gespot? Of heb je ze misschien al? Zitten er nog meer aanraders tussen?
X



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs