Wet 'n Wild Night Prowl

dinsdag 24 december 2013

Goeiesmiddags! Zo, ik maakte net even het foutje om nog "even snel" de laatste boodschapjes te doen voor het kerstdessert... Dik anderhalf uur verder was ik weer thuis, haha.

Ik heb jullie weleens verteld dat ik samen met een aantal meiden een waar pareltje deel, genaamd Pandora.
Pandora is een doos die vol zit met nagellakjes die eigenlijk voor die persoon miskopen waren. Gezien wij  elkaar behoorlijk aansteken om maar te KOPEN KOPEN KOPEN, kun je je misschien voorstellen dat daar ook echt wel miskopen tussen zitten. Maar... Wat voor de één een miskoop is, is voor de ander misschien wel het lakje van het jaar! Zo ben ik al aan een paar hartstikke gave lakjes gekomen en andersom ook.

Vandaag laat ik jullie een lakje zien die ik zaterdag uit Pandora heb gevist, namelijk Night Prowl van Wet 'n Wild.



Night Prowl heeft een zwarte jelly basis met daarin een tal van paarse microglitters.
In eerste instantie dacht ik dat het een kleur was, die veel te donker voor mij zou zijn, maar omdat-ie zo bomvol glitters zit, valt dat reuze mee.


Ik heb niet zo heel veel ervaring met de lakjes van Wet 'n Wild, sterker nog, ik heb alleen een simpele zwarte en witte kleur van dit merk. Ik ben dus niet zo op de hoogte van de collecties die het merk uitbrengt.
Ik weet dat ze eens in de zoveel tijd een nieuwe of speciale collectie uitbrengen, maar waar deze bij hoort weet ik eerlijk gezegd niet. Het maakt verder ook niet zo veel uit, want ik vind het een retegaaf lakje!

Night Prowl, 2 laagjes


Het kwastje is vrij smal, wat ik erg fijn vind. Het kwastje die in mijn flesje zit, heeft helaas een hapje aan het uiteinde, maar eigenlijk heb ik daar tijdens het lakken niets van gemerkt. Het merk is onder de budgetlakjes in te delen, dus misschien ben ik daarom wel gewoon wat milder :-).

Het lakje heeft, ondanks de jelly base, een prima pigmentatie en op de swatches zie je dan ook maar twee dunne laagjes. Ook de droogtijd heeft me positief verrast! 


De houdbaarheid op mijn nagels is ook prima eigenlijk. Lakjes houden het bij mij nooit zo heel erg lang uit, dat zal wel komen omdat mijn nagels vrij zacht en buigbaar zijn. Night Prowl heb ik zaterdag gelakt en vanochtend gefotografeerd en zoals je kunt zien is er alleen wat tipwear aanwezig.

Wet 'n Wild was voorheen alleen via buitenlandse sites te koop, maar ik zag dat The Make Up Spot de lakjes ook verkoopt en ook zag ik Night Prowl in het assortiment. Het lakje bevat 12.7 ml en kost € 3.95.
X




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs