Nicole by OPI That's What I Mint

maandag 6 januari 2014

Ik heb jullie wel vaker lakjes van NBO laten zien en zelf ook al een textured lakje, namelijk de prachtige Cinna- Man. Vandaag heb ik weer een textuurlakje van NBO, genaamd That's What I Mint.

Mint hoort ook bij de Gumdrops Collectie, alleen is deze iets later uitgebracht dan de oorspronkelijk uitgebrachte lakjes. Samen met de knalgele Lemon Lolly is deze lak later aan de Gumdrops toegevoegd.
En daar ben ik reuze blij mee, haha! Beter laat dan nooit!


Mint heeft een prachtige tealkleurige base met daarin fijne gouden, groene en blauwe glittertjes.
Tealkleurige lakjes veroveren meestal al snel mijn hartje, maar deze nog een klein beetje meer dan de rest, omdat vooral de gouden en blauwe glittertjes er op de nagels afspatten. Well done!
Ik blijf het nog steeds grappig vinden, want een paar jaar geleden had ik echt een hekel aan alles wat maar op groen leek. En nu... nu ben ik er wezenloos van, vooral van de diepere/donkerdere tinten groen.


En hou je vast, want ik heb dit keer gewoon niets te klagen over het kwastje! Hij is wel vol en breed, maar hij lakt echt superfijn! 1 laagje is ruim voldoende omdat de pigmentatie erg goed is. Ik besloot alleen om vlak na het lakken nog een afwasje te doen waardoor ik een paar nagels beschadigde, dus op de foto's zie je 2 laagjes.

De droogtijd had van mij wel iets sneller gemogen, hij droogt namelijk het langzaamst van alle textured lakjes die ik hier heb staan. Maar ik heb het wachten er wel voor over want de kleur is echt waanzinnig.
Als je op de foto's klikt, verschijnt het grotere formaat waar je de glittertjes beter kunt zien.


Het klinkt afgezaagd, maar ik ben nog steeds zo reuze blij met die texture-trend. Ook al is het dan misschien geen trend meer ondertussen. Maar van mij mogen alle merken ze blijven maken, ik ben er namelijk nog lang niet op uitgekeken en ik ontdek telkens weer nieuwe kleurtjes.

NBO is helaas niet meer in Nederland te koop, maar gelukkig wel via sites zoals eBay.
Afhankelijk van de verkoper, betaal je ongeveer 10-15 euro per flesje van 15ml. Dat is natuurlijk inclusief verzendkosten.
Xx

1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs