China Glaze Go Go Pink

dinsdag 11 maart 2014

Oo- Em- Gee... Hebben jullie ook zo genoten van het weer? Gewoon lente-temperaturen, héérlijk! 
Ik ben hopelijk niet de enige die de kriebels krijgt van deze temperaturen.. En wat past er nou beter bij lente dan pastel-kleurtjes? Ik hou van pastelkleurtjes, alleen de kleuren meestal niet zo van mijn bleke huidje.
Ik wil jullie vandaag een oudje laten zien, namelijk Go Go Pink.



Go Go Pink is een zachtroze crèmelakje. Echt zo'n kleurtje wat er op babykaartjes staat als er een meisje is geboren zeg maar. Ze komt uit de Patent Leather Collectie uit de lente van 2004.
Deze collectie bevat allemaal lakjes met een high shine finish, wat nu ook wel beter bekend staat als de gel(ly) looks.


Ik was al tijden op zoek naar een lichtroze lakje, maar omdat ik de kleur meer zocht als undie voor verschillende indie-lakjes en ik wéét dat lichtroze lakjes meestal een drama zijn met lakken, heb ik er nooit echt jacht op gemaakt. Toen ik deze per toeval in een sale voorbij zag komen, heb ik 'm meegenomen.

Helaas dekt Go Go Pink niet erg goed en op de swatches zie je dan ook 3 laagjes, wat twee dunne laagjes zijn en één iets dikkere. De lakt brengt ontzettend streperig op, maar toch zit er iets van een self-leveling effect in, want bij het opdrogen worden de strepen gelukkig iets minder dan wanneer je 'm lakt.
Maar toch zijn de strepen pas weg bij drie laagjes.


Het is niet helemaal mijn kleurtje, omdat ik 'm erg zoet vind. Maar toch is-ie ook niet vreselijk. Hij is gewoon... anders denk ik :-). Moet er nog even aan wennen.
Heb wel leuke opmerkingen gehad van een paar vriendinnen, die vonden 'm erg leuk.

Het kwastje is trouwens zoals we gewend zijn bij China Glaze en de droogtijd viel me ook alles mee! Hij was namelijk best rap droog.


China Glaze bevat 14ml, kost rond de € 5 á 6 per flesje en is o.a. bij verschillende Nederlandse webshops te koop zoals Enchantra, The Color Palette en Boozyshop.

Wat is jullie favoriete lentekleurtje?
X



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs