Orly Razzle

woensdag 5 maart 2014

Orly... Een "mwah"-merkje wat mij betreft. Het grootste negatieve kenmerk is dat de draagbaarheid bij mij echt minimaal is. Bij serieus bij elk lakje van Orly loop ik binnen een dag met grote chips. Uiteraard heeft deze dark side ook een tegenovergestelde aanhanger, maar daar vertel ik je straks meer over. Kijk snel mee naar Razzle.


Razzle is een frambooskleurig lakje met daarin fuchsia- en zilverkleurige glitters.
In het flesje is het een onwijs gaaf en stoer lakje. Helaas laten de glitters zich op de nagels stukken minder zien dan in het flesje, maar toch is de kleur om te smullen. De lak vraagt echter wel om een goede topcoat, omdat je de glitters anders nauwelijks ziet.
Razzle hoort bij de Classic Nail Polish Collection.


Zoals ik in het begin meldde, vind ik Orly niet tot mijn toplijst behoren. De lakken houden bij mij gewoon écht niet goed en liggen er helaas al snel af. Ook vond ik de kleuren niet heel erg bijzonder.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat de lakjes die ze de laatste tijd uitbrengen een stuk meer in mijn straatje liggen, maar helaas hebben ze de flesjes veranderd en deze vind ik zo oer- en oerlelijk dat ik weiger om deze in mijn letterbakken te zetten. Ja sorry, dat is mijn "dingetje", haha.

Orly heeft ook zeker wel positieve punten en dat is als eerste punt het kwastje. Deze is vergelijkbaar met de kwastjes die China Glaze gebruikt, alleen zijn ze nog iets langer. Ontzettend fijn!
De substantie is over het algemeen ook erg fijn en hierdoor lakken de lakjes van Orly heerlijk. 


Razzle heeft een erg goede pigmentatie, met één laagje is-ie eigenlijk al draagbaar genoeg. Maar, eigenwijs als ik ben, heb ik natuurlijk nog een laagje gelakt. Qua kleur of intensiteit merk je geen verschil, dus misschien is het zelfs wel een onecoater.
De lak droogt ook vrij snel, alleen hij droogt wel mattig op. Topcoatje gebruiken dus!

Ik heb dit lakje nog nauwelijks gelakt, terwijl ik 'm toch al een tijdje in mijn bezit heb.
Nu ik 'm zo op mijn nagels zie, krijg ik toch stiekem een beetje vlindertjes... Ik hou gewoon echt van zulke tinten en de aparte glittercombi maakt Razzle toch wel uniek.


Orly bevat 18ml en is verkrijgbaar bij de bekende internationale verkooppunten zoals eBay, maar natuurlijk ook bij webshops afkomstig uit ons kikkerlandje zoals The Color Palette. De prijzen van Orly variëren ontzettend, maar liggen ergens tussen de € 7 en € 14 per flesje.
Wat vind jij ervan? X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs