NailPatternBoldness Covetous

dinsdag 8 april 2014

En vandaag alweer de laatste van de drie nieuwste toppers van NailPatternBoldness.
Vandaag ga ik jullie Covetous laten zien.


Covetous hoort bij de Parliament Of Magpies Collectie, welke is uitgebracht rond de feestdagen van 2013. De geweldige Intoxicated en Clairevoyant Visitor horen ook bij deze collectie. De gehele collectie bevat 12 glitterlakken met allemaal een bijzondere kleurencombinatie.

NailPatternBoldness is een aantal jaar geleden opgericht door Allison Bannister en zij mengt haar lakjes in Burlington, USA. Naast deze collectie heeft ze er al veel meer uitgebracht en als je hier nieuwsgierig naar bent, moet je eens op haar site kijken. Bitches Brew is bijvoorbeeld ook zo'n geweldig gaaf lakje van NPB.


Covetous heeft ook weer een transparante basis met daarin ontzettend veel donkerblauwe microglitters. De microglitters worden opgevrolijkt door hexglitters in de kleuren paars en goudgeel. Een zéér vreemde combinatie in mijn ogen, maar des te meer geslaagd. Wat een pareltje op je nagels is dit!

Note: Excuses voor de wat vreemde poses, maar ik zat van het weekend tussen een keukenkastje vast en er is een heel stuk vel van mijn hand afgekomen wat geen fraai gezicht op de foto's is. Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om een andere pose aan te nemen, omdat ik jullie toch dit gave lakje niet wilde onthouden.


En wederom was dit weer een droom om te lakken. Het kwastje is perfect: dun genoeg voor smalle nagels, maar lang genoeg om voldoende glitters op je nagels te smeren. De lak was met twee laagjes al prima dekkend en de glitters lagen allemaal mooi plat op de nagels. Ja, i love it!
Ook is de lak weer razendsnel droog.


Ook deze lak is mooi onder een laagje topcoat, bij dit is de eerste van de drie lakjes die ik misschien zonder topcoat of met een matte topcoat mooier vind. Hij is een beetje vergelijkbaar met een textuurlakje, alleen wat grover. De glitters maken het matte geheel toch erg sprankelend.


De lakjes van NailPatternBoldness bevatten 15ml en zijn verkrijgbaar bij o.a. Allison haar Etsy en Llarowe voor ongeveer $ 9 per flesje.

Heb jij er ondertussen al wat op je wishlist staan?
X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs