NailPatternBoldness Clairvoyant Visitor

maandag 7 april 2014

Vandaag alweer tijd voor het tweede lakje van mijn laatste aankopen: Clairvoyant Visitor!



Clairvoyant Visitor hoort net zoals Intoxicated, bij de laatste collectie van Nail Pattern Boldness en heet Parliament of Magpies. Deze collectie bevat 12 prachtige glitterlakken met allemaal bijzondere kleurencombinaties. De collectie is eind 2013 uitgebracht.


Clairvoyant heeft een transaparante basis met daarin een heleboel houtskool-grijze microglitters en wat grotere fuchsia hexes. Echt een geniale combinatie! In het zonnetje wil het lakje iets naar zilver neigen, maar in de schaduw is-ie echt houtskool-grijs.

Ooit bracht OPI in de eerste Mariah Carey Collectie de Liquid Sand "Stay The Night" uit, maar deze heb ik uiteindelijk laten schieten omdat ik 'm toch te donker vond. Clairevoyant Visitor is precies hoe ik me Stay The Night had voorgesteld. Ook van deze ben ik helemaal wezenloos en de nodige complimentes zijn al genoeg gegeven.


Het is een vrij rustig lakje, maar door de knalroze glitters erin is-ie echt allesbehalve saai en juist die glittercombinatie maakt het een ontzettende blikvanger! 


Ook deze lak was met twee laagjes prima en de droogtijd was weer lekker rap. Heerlijk! Er zitten wat minder grove glitters in deze dan in Intoxicated, maar gelukkig liggen ook deze grove glitters meteen plat op de nagels.


Ook bij deze lak raad ik een laagje topcoat aan omdat het geheel wat netter wordt en daardoor in mijn ogen ook mooier. Maar ook zonder topcoat is-ie ontzettend leuk, hou er dan alleen rekening mee dat het een beetje aanvoelt zoals een texture lakje.

Clairvoyant Visitor, 2 laagjes (zonder topcoat)


Geloof me, dit lakje is zó vreselijk gaaf, maar tegelijk echt onmogelijk om op de foto's te krijgen. De glinstering is gewoon niet vast te leggen, maar ik weet zeker dat als je de lak in het echt ziet, je wezenloos verliefd raakt!

De lakjes van NPB zijn allemaal 3-Free, bevatten 15ml en zijn het goedkoopst als je ze rechtstreeks via Allison haar Etsy besteld, namelijk $9 exclusief verzendkosten. Ze verzendkosten liggen vrij hoog, hou hier even rekening mee als je gaat bestellen. Het is aan te raden om een gezamelijke bestelling te doen.
Je kunt ze ook bestellen bij o.a. Llarowe. 

Wat vind jij ervan? En was je al bekend met deze collectie? 

Ik heb trouwens het besluit gemaakt om lakjes die ik niet gebruik voor een nieuw liefkozend huisje aan te bieden. Meer informatie vind je op de pagina blogsale.
X

2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs