Misa Russian Sage

woensdag 11 juni 2014

And jawohl, het werd weer eens tijd voor een lakje van Misa. Is alweer veel te lang geleden, vind je ook niet? Kijk mee naar Russian Sage.




Russian Sage hoort bij de Classic Colors en ik heb werkelijkwaar geen enkel idee wanneer deze is uitgebracht of wanneer het lakje aan deze collectie is toegevoegd. Het nadeel van dit merk is dat er erg weinig info over te vinden is. Wel over het merk zelf natuurlijk, maar niet over de lakjes zelf...


De lak heeft een paarse basis waar een hintje grijs in zit en buiten dat zit er een prachtige roze shimmer in. Ik moet bekennen dat doen ik het lakje in het flesje zag, ik 'm eigenlijk helemaal niet mooi vond. Toch transformeert-ie op de nagels tot een zeer chique lak.

Waterig zonnetje


Paars is voor mij vaak een tricky kleur, helemaal als het om lichte tinten paars gaat. Toch heb ik gemerkt dat als er iets van roze in zit, het meestal erg goed matcht met mijn huidskleur. Op zich wel fijn om te weten, want ik weet nu precies welke kleurtjes ik moet laten staan!

Zoals ik gewend ben van het merk lakt ook Russian Sage fantastisch. Het kwastje werkt supernauwkeurig en laat de lak als boter over je nagels vloeien. De droogtijd van dit specifieke lakje is iets minder snel dan andere lakjes van Misa, maar toch was het acceptabel.

Met het eerste laagje leek het een sheer zooitje te worden, want ik zag eigenlijk alleen strepen en een grauwe lichtpaarse tint, maar het tweede laagje heeft alles goed gemaakt. Op de foto's zie je twee laagjes, uiteraard met een toegevoegd laagje glans. Door de shimmer is het stiekem ook een klein beetje een toverballetje, want in het ene licht toont de lak behoorlijk paars en in het andere licht weer een stuk grijzer. Toch vind ik 'm erg leuk!

Natuurlijk licht


Misa bevat 15ml en kost ongeveer € 5-8, afhankelijk van waar je 'm vandaan haalt. Het makkelijkst zijn ze verkrijgbaar via de Nederlandse webshop The Color Palette. X



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs