Lachen is gezond...

donderdag 23 oktober 2014

Ik had jullie deze week graag nog wat lakjes willen laten zien, maar mijn cardreader heeft me helaas in de steek gelaten. Van het weekend ga ik een nieuwe halen, dus dan komen er weer swatches.
Vandaag eens een totaal andere post. Lachen is gezond, dus laten we die buikspieren eens trainen...



We kennen ze ondertussen allemaal: de filmpjes en foto's op facebook. Ik heb soms buien dat ik er gewoon geen genoeg van kan krijgen. Hoe zit dat met jou?

Hieronder een paar waarvan ik echt niet meer bijkwam...












Natuurlijk zijn er nog veeeeeeeeeel meer, maar anders wordt het wel een erg lange post.
Omdat ik het niet kan laten heb ik als afsluitertje nog 3 klassieke (korte) filmpjes...
En... Zijn jouw buikspieren alvast getraind of heb je niet zulke slappe humor als ik :P ?
X






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs