Stoptober!

woensdag 1 oktober 2014


Jaja, vandaag is het dé dag! De dag dat Stoptober begint...
Hebben jullie hier al iets van meegekregen?


Stoptober is een samenwerking tussen organisaties om het stoppen met roken te promoten. Misschien heb je de reclame op tv al gezien, of radiozenders erover horen praten? Het is landelijk opgezet en vrij groot ook nog, want er is een app voor support, er is een facebook en daarbij natuurllijk "alle" Nederlanders die stoppen óf supporten.

Ik werd er door mijn werk op geattendeerd en gezien ik al stukken minder rook nu ik niet meer in huis rook, is het absoluut ook in me opgekomen om misschien gewoon te stoppen. Al had ik dan nieuwjaarsdag in petto. Ik heb wat informatie door zitten lezen en besloot dat oktober eigenlijk net zo goed kan als januari. Scheelt me ook weer in de regen staan :P.

Dus... Ik ben er klaar voor! Gisteravond mijn laatste sigaretje gerookt en vanaf nu: 28 dagen niet roken.
En na die 28 dagen uiteraard nog veel meer.

Kende je dit nog niet? Meer informatie kun je vinden op stoptober.nl
Supporten jullie mee? Of doen jullie zelfs mee aan Stoptober?



1 opmerking :

  1. Ik ben nu bijna 6 maanden gestopt, en het gaat hartstikke goed. En als ik het kan.... Succes Yv!!

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs