De andere kant van de medaille...

woensdag 5 november 2014

Karma he... Ik denk toch dat ik daar eens een goed gesprek mee moet gaan hebben onder het genot van een wijntje.. Ken je dat, dat je je ergens behoorlijk op verheugt maar dat Karma roet in het eten gooit...?

Nou, dat had ik gister dus...


Kwam thuis na een lange werkdag en bij het openen van de deur merkte ik dat mijn hele gang naar nagellak rook. Nu is dat op zich niet zo heel vreemd omdat al mijn nagellak in de gang gestald staat en ik wel vaker dan regelmatig mijn nagels voorzie van een nieuw glanzend kleurtje. Maar nu rook het naar verse nagellak. Ik schoof de deur verder open en ik zag een bekend geel envelopje liggen.

Ojee... Toen begon ik al wat onraad te ruiken...
En jep... Bij het openmaken van de enveloppe trof ik een ravage aan. Natuurlijk was precies het lakje waar ik het meest naar uitkeek kapot gegaan. Zul je altijd zien, haha.


Nu moet ik zeggen dat dit in mijn "nagellak carrière" pas één keer eerder is voorgekomen, dus eigenlijk heb ik helemaal geen hartig woordje met Karma te kletsen en had ik gewoon even zin om te overdrijven ;-), maar toch is het natuurlijk wel een beetje een bummer om je pakketje zo aan te treffen.

Anyway, ik heb de seller een mailtje gestuurd en een nieuw flesje is alweer onderweg.
Lang leve eBay!!

Is het jullie wel eens overkomen?
X

2 opmerkingen :

  1. He bah, wat vervelend! Gelukkig is er een nieuw flesje onderweg.
    Mij nog nooit overkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wees blij!! Dat het flesje is gebroken, is jammer. Maar die stank en troep overal op de andere flesjes... :/

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs