OPI The Spy Who Loved Me

vrijdag 7 november 2014

Dat ik van rood hou, is voor jullie natuurlijk niets nieuws meer. Maar eigenlijk loop ik nóg warmer voor een rode lak met een gouden glitter of shimmer erin. Vandaag The Spy Who Loved Me.


The Spy hoort bij de Skyfall Collectie, welke is uitgebracht voor het najaar van 2012.
Ik had eigenlijk niet zo heel veel met deze collectie, maar nadat ik een aantal kleuren in het echt heb gezien, moet ik daar toch een beetje van terugkomen. Er zitten in veel lakjes namelijk prachtige shimmers!


Persoonlijk hou ik wat meer van de wat donkerdere tinten rood die wat aubergine erin hebben, maar toch vind ik deze ook erg gaaf, het is een echte blikvanger! The Spy is een lekkere knalrode lak met oranje ondertoon die rode en gouden microglitters bevat. Op de nagels tonen deze microglitters als een shimmer. Althans... Dat zouden ze moeten doen...


Van de waanzinnig gouden glitter die in het flesje zo overduidelijk zichtbaar is, is helaas helemaal niets terug te vinden op mijn nagels. Ik heb jullie wel eens eerder verteld dat mijn huidskleur blijkbaar erg lastig matcht met gouden shimmers en glitters, maar bij deze lak is het echt extreem: 0,0 goud te zien. Voor mij was het ook een behoorlijke bummer.


Het lakje zelf is prima: lakt fijn en droogt rap. Ik vind het alleen óntzettend zonde dat er gewoon niets van de gouden shimmer te zien is. Maar ondanks dat dat bij mij niet zichtbaar is, is het toch een gaaf, opvallend lakje.

Nu nog een zoekplaatje voor jullie: zien jullie goud terug in de macro? Tell me..!! Ik kan het helaas niet vinden...


The Spy is in sommige winkels in Nederland nog te koop, maar lang niet overal. Een flesje bevat 15 ml en kost € 14,25. Natuurlijk kun je ook gewoon bij internationale webshops terecht, zoals NS en eBay.
X


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs