Shoplog #7- Van alles en nogwat

maandag 10 november 2014

Hello! Hoe ik  bij de vorige shoplog wat terughoudend ben geweest met aankopen, is het de afgelopen maand best wel weer een "beetje" feest geweest. Er kwamen allemaal mooie, nieuwe lakjes uit en ook kon ik een paar gouwe ouwe niet weerstaan. De -tjes geven mijn favorieten aan.


Laat ik eens beginnen met Dollish Polish. Ik vertelde jullie al in een andere post dat Dolly momenteel bijna wekelijks een restock heeft waarin ze weer oude lakjes verkoopt. Dat is natuurlijk eigenlijk te mooi om waar te zijn en gezien ik er nog aardig wat op mijn wishlist had (en heb) staan, geef ik de site elke week even een gluur. Mijn nieuwe aanwinsten waar ik érg blij mee ben:


I Survived The Fire Swamp -$ 6,75
♥ 1, 2, Freddy's Coming For You -$ 10


Drop.Your.Sword -$ 6,75

Vervolgens kon ik de "3 voor €12-actie" van OPI lakjes bij de Big Bazar niet weerstaan en ook had ik nog een tweetal lakjes van de kerstcollectie van Gwen Stefani op het oog. Helaas was er een flesje lek gegaan, dus moest ik er iets langer op wachten. Ik heb First Class Desires dus niet op de foto's staan, maar wees niet bang, dat lakje is zo gaaf dat er snel een review van online komt :-).


Warm Me Up - $ 6


Visions Of Love -€ 4
♥ Go Into The Light -€ 4

Ook had ik een tijdje terug alweer nog wat lakjes van een vriendinnetje ontvangen die ze had meebesteld voor me in een groepsbestelling bij Color4Nails. Daar is overigens alweer een nieuw bestellinkje voor onderweg naar Nederland :-). Fijne shop met nog fijnere prijsjes!


Zoya Zuza -$ 7
PiCture pOlish Vampire -$ 14,50

En als laatst nog een paar randoms. De Deborah Lippmann viste ik uit onze magische doos Pandora, mijn zwarte lakjes waren ondertussen behoorlijk op en gezien ik die van Sinful Colors altijd prima vond en deze ook nog eens een prima prijsje heeft, heb ik daar meteen een backup van gekocht. De China Glaze zat in een eBay bestelling en de Rimmel kreeg ik gratis bij de Kruidvat door mijn spaarkaart.


Sinful Colors Back on Black -€ 1,99
Rimmel Coralicious -€ 0
Deborah Lippmann Moon Dance -€ 0

Buiten de lakjes ben ik nog aardig losgegaan met kleding shoppen (ja hallo, Steps & Sale én nog een een extra 20% korting.. Dat kan ik natuurlijk niet weerstaan!) en ook heb ik 3 paar nieuwe laarzen. Waaronder mijn zo lang gewilde grijze shabbies! Mén, wat ben ik verliefd!!
Ook nog wat nieuwe broeken, ondergoed, sjaaltjes en dat soort zooi. Tot januari heb ik mezelf dus even een stopje gegeven, want ik heb eigenlijk echt wel véél te veel geld uitgegeven haha.

Maar de nu de vraag natuurlijk.. Naar welk lakje ben jij het meest nieuwsgierig en wil je graag een swatch zien? En.. Hoe gaat het met jouw aankopen eigenlijk? Ook nog leuke dingen gekocht?
X

8 opmerkingen :

  1. Gave buit!
    Is Frog in my throat een dupe van Just spotted the lizard?

    Ben heel benieuwd naar Red fingers :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het wel inderdaad, weet het niet helemaal zeker omdat ik Lizard niet heb, maar ze lijken in elk geval wel erg veel op elkaar!

      Het flesje van Red Fingers is nauwelijks open te krijgen, dus daar is ook een nieuwe van onderweg. Als ik 'm binnen heb zal ik 'm swatchen.

      Verwijderen
  2. Mooi verzameling :-)
    Ornament is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dat was voor mij echt een missertje! Ik dacht dat het de texture variant van I'm Not Lion van Chg was, maar het is net een tint anders en lijk er jammer genoeg een lijkje door! Zó jammer!

      Verwijderen
  3. Leuke aankopen heb je gedaan!
    Ik ben heel benieuwd naar Cold winds are rising, Griswald en Slice of Life!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Slice Of Life en Cold Winds komen er snel aan!
      Griswald lijkt helaas wat sheer te zijn, dus ik moet nog even op zoek naar een goede undie.

      Verwijderen
  4. Zo Yv, je hebt goed je best gedaan! Ik ben benieuwd naar de Zoya!

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs