Dollish Polish You Know Nothing Jon Snow

dinsdag 13 januari 2015

Een tijdje terug heb ik jullie twee lakjes laten zien uit de Ultimate Fandom Collectie van Dollish, namelijk One Lifetime With You en Look At The Flowers, Lizzie. Ik had er nog eentje uit deze collectie en die wil ik jullie vandaag laten zien.


Zoals ik net al vertelde, komt dit lakje uit de Ultimate Fandom Collectie. De collectie is geheel in samenwerking met Mishka van Accio Lacquer en bevat 12 lakjes die geïnspireerd zijn op populaire fandoms. En daar bleef het niet bij, want na deze collectie is er ook nog een "part deux" uitgebracht, welke weer 12 geïnspireerde lakjes bevat. En daar zat onder andere de fantastische Slice of Life in.


De collectie sprong er voor mij uit omdat er écht nagedacht was over kleuren en niet lulkraak een bekende naam aan een lakje werd gegeven die verder totaal niet herkenbaar was in de serie of film.
Ook You Know Nothing voldoet weer aan deze eisen.

De lak is gebaseerd op Jon Snow and the Night Watch, afkomstig uit Game of Thrones.
Ik schaam me diep, maar ik heb werkelijkwaar nog geen seconde van een aflevering van deze serie gezien, dus ik moest het even met mijn grote vriend google doen ;-)...

Bron: dollishpolish.com


You Know Nothing heeft een offwhite basis, met daarin een heleboel witte en zwarte microglittertjes met een toevoeging van groenblauwe iriserende glitters en wat losse zilveren glitters. Irisirende glitters geven het regenboogeffect, maar zijn géén holografische glitters. Ik vind het een leuk accent aan het lakje, want het geeft in elk licht een ander effect.


Bij het eerste laagje dacht ik met een zéér sheer lakje te maken te hebben, maar uiteindelijk viel me dit nog best mee. Ik heb twee laagjes gebruikt en dat was boven verwachting helemaal dekkend. De lak droogt enigszins ruwig op, dus een topcoatje is wel aan te raden.

De houdbaardheid van de lak is echt fantastisch, want op het moment dat ik de foto's maakte, had ik dit lakje al 7 (!) dagen op!

Omdat ik de andere lakjes van deze collectie ook in mini formaat heb, koos ik ervoor om dit lakje ook in het klein te kopen. Uiteraard heeft Dolly van elk lakje ook een fullsize.


De collectie is nog volop te koop via Dolly en kosten $10 of $11 (afhankelijk van welke pigmenten er zijn gebruikt) voor een fullsize van 15ml en $5 voor een minisize van 5ml. Omdat ik de andere lakjes uit deze collectie ook in mini formaat heb, koos ik ervoor om dit lakje in het klein te kopen.

Wat vindt jij van You Know Nothing Jon Snow? X


2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs