Gastblogger #1- Superficially Colorful Mediative

donderdag 5 maart 2015

Voor vandaag heb ik eens wat anders, namelijk een gastblogger!
Hartelijk applaus voor Sanne :-)

Hallo Allemaal!!
Mijn naam is Sanne en ik ben een vriendinnetje van Yv. Een tijdje geleden zat ik wat te googlen en zag per toeval wat lakjes van het merk Superficially Colorful. Mijn aandacht was meteen getrokken! Dus op zoek gegaan naar de webshop en een paar lakjes besteld. Yv vroeg ik er 1 wilde reviewen, dus bij deze!


Superficially Colorful is een merkje dat gemaakt wordt door Jin en komt helemaal uit Israel! 
Ze heeft al verschillende collecties gemaakt waaronder een holografische neon collectie en vele thermo's. Zeker de moeite waard om eens te bekijken!
Warm

Koud

Mediative hoort bij de Mood Swings collectie. Deze bestaat uit 9 thermo shimmer lakken en de release datum was in Maart 2014. De lakken zijn 5 Free en handgemixed. De lakjes komen in onwijs schattige doosjes, superleuk!
De kleuren zijn wat lastig te omschrijven. De koude kleur is een beetje donkerzeeblauw met een groene shimmer. De warme kleur is een hele aparte kleur groen, ook weer met een shimmer. 

Ik ben gek op thermo’s, want je kan er zo leuk mee spelen, haha!
Links 2 nagels warm, rechts 2 nagels koud. (Flitslicht)
Helaas lakt de lak absoluut niet fijn. De lak is ontzettend dik en plakkerig. Het kwastje is wat aan de lange kant. De lak droogt matte op, dus een topcoatje is wel gewenst. Doordat hij matte opdroogt is de lak wel super snel droog! Ook bleef de lak wel zo’n 4 dagen netjes op mn nagels zitten, wat voor mij toch wel redelijk uniek is. De meeste lakjes liggen er na een dag, max 2 al half af! De kleuren maken wel weer alles goed, dus bij deze vergeven dat ie wat dik is! Misschien helpt wat thinner, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Mediative kostte $ 9,- en is te koop via Suferficially ColorfulVoor 3 lakjes was ik $ 6,50 aan verzendkosten kwijt, dus dat is zeer goed te doen! Ik had ze met ongeveer 1,5 week in huis.

Liefs, Sanne.


Nou, was dat leuk of leuk ;-)? Ik zit eraan te denken om dit eens per maand te doen. Vinden jullie dat leuk? Ik zelf stiekem wel, omdat ik zo toch ook weer bekender raak met lakjes en merken die ik nog niet ken! Enne... Wat vinden jullie eigenlijk van het kleurtje? X

9 opmerkingen :

  1. Sanne..ik ben in shock! Geen roze lak gereviewed?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een erg leuk kleurtje! Ik vind thermolakjes ook écht heel leuk doordat ze continu verkleuren. (Handen in de vriezer, onder de kraan, blijf bezig :D )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks allemaal!
    En nee Lin, dat mocht niet eens! :( haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks voor je post en foto's San!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne, ik vind de kleur van het lakje echt prachtig! Jammer dat hij zo moeilijk lakt. Verder heb je een leuk stukje geschreven. Zou leuk zijn als je dit vaker doet. Nog veel schrijfplezier. Liefs Conchita

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs