piCture pOlish Bridget

woensdag 8 april 2015

Ik ga jullie vandaag nog een geheimpje vertellen! Ik heb jullie regelmatig holografische lakjes laten zien en in die posts ook verteld dat holo niet helemaal mijn ding is. De laatste tijd heb ik een paar holo's binnen gekregen en stuk voor stuk vind ik ze prachtig.. Dus ik geloof dat ik mijn mening even bij moet stellen...

Voor vandaag heb ik dus ook een prachtige holo voor jullie. Kijk snel mee naar Bridget.

Picture Polish Bridget


Bridget is in 2014 uitgebracht en hoort bij de Opulence Shades. Ze is gebaseerd op de favoriete heldinnen van van de dames achter piCture pOlish. In het Engels heet dit Modern Day Heroine. Zo jammer dat de Nederlandse vertaling wat plat is, want ik vind de Engelse benaming echt fantastisch: het klinkt zo lekker stoer en onafhankelijk! Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik gok dat ze herleid is naar Bridget uit Bridget Jones Diary.


Bridget heeft een lekkere felrode basis met daarin een scattered holo. Niets meer en ook niets minder, maar ze is werkelijk adembenemend! Kijk snel mee en geniet van de swatches van de lovely Bridget.

Picture Polish Bridget

Picture Polish Bridget

Picture Polish Bridget

In de schaduw is Bridget mooi klassiek rood waarin je een prachtige subtiele glitter vindt. De pigmentatie van de lak is prima, op de foto's zie je slechts twee dunne laagjes. In het flesje vindt je het kwastje die piCture pOlish altijd gebruikt en hiermee is fijn en nauwkeurig te lakken. De droogtijd is zeer snel, wat altijd een fijne bijkomstigheid is.

Picture Polish Bridget

In het zonnetje komen echter de holografische glitters tot leven en geniet je van de prachtige regenboogkleuren. Ik weet het, ik heb zo vaak gezegd dat holo niet zo mijn ding is, maar ik ben echt verliefd. De regenboogkleurtjes passen zo perfect bij deze rode tint!

Picture Polish Bridget

Bridget is trouwens een re-release van Ozotic 621. De andere kleuren uit deze collectie, zijn ook re-releases van lakjes van Ozotic. Darcy van Ozotic 623 en Lizzie van Ozotic 606. Ik heb werkelijkwaar geen idee wat de link tussen deze twee merken is, behalve dan dat ze beiden uit Australië komen. Weet jij het misschien?


Ik heb er wederom een nieuwe liefde bij. Ik vraag me serieus af hoeveel rode lakjes er nog bijpassen in mijn hartje, want die zit ondertussen al behoorlijk vol, haha!

piCture pOlish is uitgebreid verkrijgbaar, bij o.a. Harlow&Co maar ook bij TheNailistaShop of Pretty Polish uit ons eigen kikkerlandje. Gemiddeld betaal je ongeveer 13€ voor een flesje van 11ml.

Wat vind jij van Bridget? En wat vind je van holo's in het algemeen? 



4 opmerkingen :

  1. Ik hou van glitter hoe meer hoe beter! Vind het altijd alleen jammer dat glitterlak zich niet makkelijk laat verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed nieuws voor je: (scattered) holo's gaan er ontzettend makkelijk af! Niet lastiger dan een lakje met een shimmertje!

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs