Dollish Polish You're A Product Of Fear

donderdag 25 juni 2015

Goodmorning! De zomer is officieel begonnen en goh... Wat merken we er veel van ;-). Met een weekend vol wind, wolken en regen achter de rug, werd ik aangestoken en had ik zin in een donker kleurtje. Een tijdje geleden kreeg ik een gaaf lakje van Dollish Polish binnen en die ga ik jullie laten zien!



You're A Product Of Fear is uitgebracht in de lente van 2015 en hoort bij de Cult Classics. Dit is een collectie die tien lakjes bevat die allemaal op Cult Klassiekers zijn gebaseerd. Fear is geïnspireerd door de bekende Donnie Darko. Je weet wel, waar Jake Gyllenhaal nog zo'n grappig broekie was!


Dolly omschrijft de basiskleur als die van een moerbei, al zie ik zelf de vergelijking niet helemaal. Ik vind het eerder een pruimkleurige basis met daarin tal van blauwe en turquoise glittertjes. Al met al weer zo'n fantastisch dorky kleurtje!

Bron: dollishpolish.com


De substantie van Fear is vrij waterig en hierdoor is het best een beetje oppassen geblazen met lakken. Doordat ze zo dun is, heeft ze de neiging om naar de nagelriemen te kruipen en hierdoor raad ik aan om dunne laagjes te lakken. Dan is ze wel sheer, maar gelukkig wel op te bouwen. Op de foto's zie je drie dunne laagjes.



De glitters zijn ruimschoots aanwezig en tonen gelukkig ook goed op de nagels! Ik vind het een fantastische kleurencombinatie; door de vrij donkere basiskleur springen de glitters er echt uit. Misschien wel een beetje donker voor deze tijd van het jaar, maar ach.. Ik lak op waar ik zin in heb en niet op wat moet :-).


Natuurlijk was ik ook nieuwsgierig hoe Fear eruit zou zien na een laagje matte topcoat. En tadaa, zie hier het resultaat. I like!


De collectie is momenteel verkrijgbaar bij Dolly, waar je $10 betaalt voor een fullsize flesje van 15ml, of $5 voor een mini van 5ml. Ik heb zelf een kleine verzameling mini's van collecties die gebasseerd zijn op films en daardoor heb ik deze ook in minisize. Alle namen op de dopjes pronken nu zo leuk in mijn letterbak, zo schattig! De lakjes van Dolly zijn Cruelty Free en ondertussen ook 5-Free.


Wat vind jij van You're A Product Of Fear?

1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs