Ciaté Mango Martini

donderdag 16 juli 2015

Ik leerde Ciaté pas echt kennen toen de actie ergens vorig jaar bij de Big Bazar was. Daarvoor kende ik het merk wel van naam en had er weleens mee in mijn handen gestaan bij de Bijenkorf, maar ik had nooit eerder een lakje van dit merk gehad. De Big Bazar bij mij in de buurt blijft dit merk maar aanvullen en de laatste keer werd ik door dit bijzondere kleurtje getrokken.




Mango Martini is een vrolijk kleurtje en hoort bij de Suncatchers Collection. De collectie bevat zes frisse en vrij felle kleurtjes en nog een glow-in-the-dark topcoat.


Zo staand is ze lekker fris en fel oranje, maar zodra je het flesje kantelt, wordt ze een heel stuk sheerder. En daardoor dus ook wat donkerder in het flesje. Het is een vrij wispelturig kleurtje die ontzettend afhankelijk is van het licht. In het ene licht is ze zuiver oranje, in het andere licht een mix tussen geel en oranje en met wat speling van de wolken toont ze zelfs nog een beetje bruinig. Al met al bijzonder, maar toch ook wel heel draagbaar.

Ciaté Mango Martini

Zoals ik al zei, leek het lakje ineens behoorlijk sheer te zijn toen ik het flesje kantelde en dat is ze ook. Maar gelukkig wel goed op te bouwen. Op de foto's zie je drie dunne laagjes. Het flesje bevat het standaard kwastje dat het merk gebruikt en die vind ik echt ontzettend fijn. Plat en lichtjes breed en je kunt er ontzettend nauwkeurig mee lakken. De substantie is wat aan de dunne kant, maar niet schrikbarend. De droogtijd is lekker rap en dat zorgt ervoor dat de drie laagjes niet vervelend zijn.

Ciaté Mango Martini

Ik vind het en zeer bijzonder kleurtje en heb ook niets vergelijkbaars in mijn stash. Misschien ook wel omdat ik nauwelijks geel en oranje heb ;-). Ze is niet zo flitsend oranje als bijvoorbeeld Foxy Mama, maar een heel stuk draagbaarder.

Ciaté is verkrijgbaar bij o.a, de Bijenkorf, waar je 10€ betaalt voor een flesje van 13,5ml. Maar ook zijn er regelmatig lakjes van dit merk te vinden bij de Big Bazar en daar zijn ze 3€ per stuk en vaak zijn er ook nog acties waardoor ze nog goedkoper worden.

Ik vind haar op mijn nagels echt een stuk leuker dan ik had verwacht! Maar ik begin oranje dan ook steeds vaker een leuke kleur te vinden op mijn nagels. Wie weet ga ik blauw ook nog eens leuk vinden ;-)...

Wat vind jij van Ciaté? En wat zijn je favoriete kleurtjes van dit merk?

2 opmerkingen :

  1. This looks great on you. :-)

    I have it and it looked bad on me :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thsnks Anak! I was truly amazed, because i thought it would look like puke on my nails! But it doesn't :D!

      Hahaha now i'm curious..... :D

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs