Mentality Electrify

dinsdag 14 juli 2015

Ik had jullie een tijdje terug nog wat lakjes van Mentality beloofd en vandaag is het tijd voor Electrify.


Electrify hoort, net als de eerder geshowde Alarm en Startle, bij de Neon Holo's, wat één van de drie zomercollecties van 2015 is. De collectie bevat elf kleurige lakjes die elk een holografische finish hebben.

Mentality Electrify

Electrify is een blauwe kleur en de tint doet me een beetje denken aan de hemelblauwe lucht, waar we de afgelopen weken toch behoorlijk van hebben mogen genieten! Zoals alle lakjes in de collectie, heeft ook Electrify een vrolijke, holografische finish. Alleen ben ik het niet zo erg eens met het "neon", want ik vind de kleur te subtiel voor een neon.

Mentality Electrify

In de schaduw heb je een pastelblauwe lak op je nagels waarin de holografische glittertjes een soort zilveren shimmertje geven. Leuk, maar dit zorgt er bij mij wel voor dat ik wat bleekjes lijk. Nu ik een kleurtje heb, valt het enigszins mee, maar dit is geen kleurtje die ik in de wintermaanden zal dragen. Ja, het blijft wat he, blauw en ik ;-)...

Mentality Electrify

In het zonnetje wordt ze door de vrolijke kleurtjes een heel stuk warmer. Het laat je lak echt leven. Het is geen schreeuwerige holo, maar ze vrij subtiel. Ik hou wel van deze soort holo's. Maar ik ken ook mensen die dit saai vinden. Zal geen namen noemen hoor San ;-)...

De substantie is wederom fantastisch, smeert bijzonder goed uit en het kwastje werkt zeer nauwkeurig. De lak is ook lekker snel droog, wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is. Op de foto's zie je twee laagjes.

Note: Ik las na het lakken van Electrify op verschillende blogs dat ze drie laagjes hebben gelakt en de kleur lijkt een stuk feller. Nu vond ik de dekking bij twee laagjes prima en omdat ik niet dacht dat een derde laagje veel verschil zou maken in de kleur, liet ik het bij die twee laagjes. Maar wellicht is een extra laagje toch aan te raden om te kleur wat meer te laten knallen!

Mentality Electrify

Mentality is momenteel het voordeligst verkrijgbaar bij Harlow&Co, waar je ongeveer 6,5€ betaalt voor een flesje van 15ml.

Meer lakjes uit deze collectie vind je onder de foto.

Vlnr: Bolt, Alarm, Startle, Electrify en Scandal.


Wat vind jij van Electrify? En heb je ondertussen al wat lakjes van dit merk in je bezit? Of durf je de stap nog niet te nemen? Geloof me, Harlow is een prima zaak met een goede klantenservice en na betaling heb ik het pakketje altijd met maximaal een weekje in huis. Soms zelfs met 5 dagen!



2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs