Gastblogger #4- Nailtattoos

donderdag 2 juli 2015

En jawel, het is weer tijd voor een volgende gastblogger. Lieve Linda besloot om eens iets anders dan nagellak te doen en wil jullie graag bekend(er) maken met de Nail Tattoos van Broadway. Kijken jullie mee?

Hallo allemaal! Yv vroeg me een tijdje geleden om ook een bijdrage te leveren als gastblogger. Na lang peinzen heb ik besloten om iets te schrijven over iets anders dan nagellak, namelijk de Nail Tattoos van Broadway Nails.

Af en toe heb ik wel eens zin in een nailart, maar helaas ben ik nogal onhandig op dat gebied. Om dan tóch iets leuks op mijn nagels te toveren gebruik ik soms water decals of stickers. Een tijdje geleden zag ik bij een bezoekje aan Kruidvat de Nail Tattoos van Broadway Naiks. De motiefjes zagen er leuk uit en omdat er op dat moment een 1+1 gratis- kortingsactie op alle nagelartikelen was, besloot ik om twee pakjes mee te nemen.





In totaal zitten er 16 tattoos in verschillende maten in een verpakking. Ze zijn echt supermakkelijk in het gebruik. Je hoeft ze zelfs niet eens op maat te knippen: je kunt zó de gewenste tattoo losscheuren van de rest.


Verwijder de beschermfolie en plaats daarna de tattoo op de nagel. Dit is heel precies en nauwkeurig te doen, omdat op de achterkant van het papiertje ook nog eens het motiefje staat. Handig!


Nu bevochtig je de tattoo met een nat doekje en drukt het geheel even zachtjes aan. Eigenlijk net zoals die plakplaatjes van vroeger, die we allemaal op onze arm deden!

Als je nu het papiertje verwijdert, zit de tattoo keurig op je nagel. Even aflakken met een topcoat en klaar is Kees!


Bij mij blijven deze tattoos zeker een aantal dagen keurig zitten, dus de houdbaarheid is prima. Verder vind ik ze makkelijker in het gebruik dan gewone decals.
Nadeel is wel dat de tattoos van Broadway Nails maar in één motiefje leverbaar zijn. Eeuwig zonde! Wat is ook erg jammer vind is de prijs: €4,99 voor slechts 16 tattoos. In verhouding wel erg duur dus. Door de 1+1 gratis - kortingsactie scoorde ik ze voor de halve prijs, maar voor de volle mep zou ik ze eerlijk gezegd niet gekocht hebben.

Ik kocht de tattoos bij de Kruidvat, maar producten van Broadway Nails kun je ook bij verschillende andere drogisten kopen. Ook kun je terecht bij de webshop van Broadway Nails.

Liefs Linda.


Ik ben echt verliefd op het motiefje, maar ik zou het wel te druk vinden om al mijn nagels hiervan te voorzien. Toch ga ik er binnenkort eens een kijkje bij nemen als ik bij de Kruidvat ben. Door de beschrijving van Linda en ook haar positiviteit omtrent het opbrengen, ben ik toch wel erg nieuwsgierig geworden. Ik heb in het verleden weleens water decals geprobeerd, zie hier, en het resultaat vond ik érg gaaf, maar het opbrengen kostte me echt wel heel wat moeite.

Ben jij bekend met dit product van Broadway Nails? Zou je het dragen of ben je meer van de solo nagellak?



1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs