OPI Can't Hear Myself Pink!

dinsdag 8 september 2015

Er stond nog een lakje te knipogen naar me. Een lakje die ik alweer een behoorlijk tijdje heb, maar nog nooit eerder had gelakt omdat ze me zo sheer leek. Toch zag de duochroom er zo verleidelijk uit, dat ze maar eens op mijn nagels moest gaan schitteren.



Can't Hear Myself Pink hoort bij de Brights Collection die is uitgebracht in het voorjaar van 2015. De collectie telt 7 dekkende lakken en nog een glitterlak. Echt Bright kan ik de collectie niet noemen, maar wel behoorlijk vrolijk.


Can't Hear heeft in het flesje een duidelijke roze basis met een duo naar koraal. Eenmaal op de nagels gelakt, blijft de finish glassfleck te zijn en lekker stralend. De duo is zeker nog aanwezig, maar helaas wel een heel stuk subtieler dan in het flesje. 


De lak lijkt met het eerst laagje erg sheer, maar bouwt wonderbaarlijk goed op en op de foto's zie je dan ook maar twee laagjes! Had ik echt niet verwacht toen ik het eerste laagje erop deed!

Het kwastje lijkt er eentje van de oude garde te zijn, want die is niet zo heel erg breed en er is prima mee te lakken. De droogtijd is ontzettend vlug. Fijn, fijn, fijn!
Ze slijt wel vrij rap van je nagels af, maar als je gewoon een goede topcoat lakt, kun je de draagbaarheid natuurlijk verlengen.


Het kleurtje is erg draagbaar en geschikt voor van alles. Ik snap eigenlijk niet zo goed dat ik haar nooit eerder heb gelakt, haha, maar goed, daar heb ik vaker last van. Ze is lief en speels en eigenlijk gewoon harstikke leuk!

Wat vind jij van Can't Hear Myself Pink?

2 opmerkingen :

  1. Hij is mooi he! Ik heb hem zelf ook al vaak gedragen, inderdaad een vrolijk kleurtje. Hij staat je ook heel mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous colour. I love that shimmer :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs