Nutteloze aankopen #1

dinsdag 27 oktober 2015



Websites zoals eBay, Etsy, ThinkGeek en Buyincoins zijn zéér slecht voor mij. Punt.
Er staan zoveel nutteloze gadgets op die toch ook weer té leuk zijn om niet te bestellen en ja.. Dat is niet goed voor mijn portemonnee. Toch blijven die sites me maar roepen en zeker één keer per week struin ik die websites af, op zoek naar nieuwe, nutteloze spulletjes. Ik denk dat dit best wel bekend klinkt.
Toch? Ik hoop het in elk geval... Laat me niet alleen in deze enstige verslaving!!

Vandaag ga ik jullie wat producten laten zien die ik op mijn watchlists heb staan, onderweg naar Nederland zijn óf zelfs alweer in gebruik zijn.




Deze snijplank heeft 3 plastic bakjes onder zich zitten waar je direct na het snijden je gesneden groente (of fruit, of vlees, of wat je wilt) in kunt leggen. Aan de ene kant zeer handig, want dan hoef je niet met losse bakjes te klooien. Aan de andere kant totaal niet handig, omdat de bakjes geen dekseltjes hebben en het dus niet geschikt is om in de koelkast te zetten. Toch denk ik dat deze over niet al te lange tijd in mijn keuken staat..



Dit is zó vreselijk slecht, om een namaakproduct te kopen. Ik sta er eigenlijk nooit zo achter, maar een vriendin van me heeft deze paletjes en ik was echt amazed bij de pigmentatie. Ik twijfel nog erg om 'm te bestellen of dat ik door ga sparen voor de echte van Too Faced...



Voor nog geen $8 gok ik dat de kwaliteit ook niet bijzonder zal zijn. Toch ben ik erg nieuwsgierig naar wat die opzetcameraatjes voor de iPhones kunnen, dus deze set is ondertussen naar me onderweg. Er waren erg veel watchers bij dit item, dus ik gok dat dit wel een hot item is. Ik zal er eens een post over wijden als ik ze binnen heb.

Edit: Ondertussen gebruik ik deze alweer een aantal maanden met veel plezier. De macroshots in mijn swatch posts zijn allemaal met deze cameraatjes gemaakt. Pretty good deal, right?! Aanrader! Het mini tape-magneetje wordt na een aantal keer gebruik echter wat minder plakkerig. Daarom heb ik sinds kort ook een clip, waardoor er geen geplak meer nodig is. Al vind ik deze persoonlijk wel van mindere kwaliteit dan de plakvariant. Linkje.



Het slaat eigenlijk nergens op dat ik deze op mijn watchlist heb staan, omdat ik heel die boeken niet doorgekomen ben en de film "mwah" vond en ik dus ook absoluut geen "fan" ben ofzo. Maar ik vind 'm zo schattig! Een sleutelhanger met de kenmerken van 50 Shades of Grey! Die gaat er nog komen!




Deze zijn dat weer niet nutteloos! Ik ben erg gevoelig op mijn hielen met nieuwe schoenen en eigenlijk 90% van de tijd loop ik wekenlang met blaren en pleisters rond. In Duitsland kwam ik deze handige gelpadjes tegen en nam ze mee. Ze bevielen zo goed, dat ik er nog een paar wilde om achter de hand te hebben. Gezien ik ongeveer 4€ per paar kwijt was, bedacht ik me om eens op eBay te gaan neuzen, omdat er naar mijn idee weinig verschil in die dingen kan zitten. Ik vond ze voor een lachwekkende prijs en bestelde er meteen 6.

Edit: Ze zijn okee, maar de kwaliteit is beduidend minder. De plaklaag van de eBay-variant laat redelijk snel los en soms plakt-ie gewoon meteen al niet. Ik zou aanraden om ze gewoon van een beter merk te kopen. Ben je wat meer geld kwijt, maar je hebt er ook langer plezier van.



Dit ding zag er echt fantastisch uit, ook op filmpjes en foto's. Natuurlijk meteen besteld en toen ik 'n eenmaal thuis had, is-ie na eenmalig gebruik in de prullenbak beland. Wat een takkeding en wat geeft dat een pijnscheuten zeg! Ik zou het wel lekker bij mijn pincet, haha!



Gebaksvorkjes met een leuk achterkantje! Ze zijn er in verschrikkelijk veel kleuren en vormen en ik vind ze zó vreselijk leuk! Twijfel nu alleen nog te erg welke ik precies zou willen, vind de fruit-varianten namelijk ook heel erg schattig!
T-Mart: Creative Forks



Ik was helemaal in de ban van deze oorbellen nadat ik de review op VeraCamilla las. Maar €200 voor knopjes die ik leuk vind voor een paar avondjes per jaar? Dacht het niet! Ik ging wat googlen en kwam erachter dat er heeeeel veel dupes waren gemaakt, die oa op eBay en Etsy verkocht waren. Ik bestelde deze, maar kreeg helaas één of andere vage broche opgestuurd. Wel had ik ook een grijs setje gekocht, welke ik leuk vind, maar meer ook niet. Zó blij dat ik er geen vermogen aan uit heb gegeven!



Dit bolletje kan het weer voorspellen. Geen idee of het echt werkt, maar dit ziet er toch té fancy uit in elk interieur?! Deze staat best hoog op mijn wishlist, gok dat ik 'm binnenkort nog wel ga bestellen...


Dit was het wel weer voor vandaag. Hebben jullie ook zo'n verslaving met nutteloze gadgets?
Ben erg benieuwd! X



4 opmerkingen :

  1. Ooooh praat me er niet van! Ik ben zo'n fan van Wish (die heeft allemaal apps voor op je telefoon, Geek, Cute, Wish), daar zit zoveel geld al in van me :') en Aliexpress <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sensible purchases :-D

    I will need to invest in protecting my back heel :-|

    eBay is my downfall in life :-O hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zo herkenbaar! Ik zou voor de lol eens alle onnodige spullen moeten opruimen in mijn kamer, maar dan denk ik ook altijd 'maar ik heb het vast nog eens nodig!!'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar dit. Te leuk om niet te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs