China Glaze Ravishing, Dahling

vrijdag 30 augustus 2013

Ik heb het wel vaker gezegd en sorry, dit is ook vast niet de laatste keer dat ik het zeg!
Rode nagellak... één van de weinige dingen waar je me voor wakker kunt maken! En voor sushi natuurlijk...
Vandaag een vampy rood, namelijk China Glaze Ravishing, Dahling.

China Glaze Ravishing Dahling
 
Hahaha, ik hoor je denken.. Wat nou rood? Wat is dit voor viezig kleurtje?
Wacht maar... ;-)

Ravishing is een donkere wijnrode crelly. Een wat? En crelly! Dat is een lakje dat net geen jelly te noemen is, maar ook te sheer voor een creme. (CR(E) = Creme/ (E)LLY= Jelly).
Dit betekent eigenlijk dat je 'm zo donker kunt maken als dat je zelf wil. Elke toegevoegde laag geeft de lak weer een donkerdere tint. Ik ben zelf helemaal weg van 2 laagjes en 3 laagjes.
En... De laagjes drogen vrij snel, fijn!

Ravishing is in 2 collecties uitgebracht. De eerste keer in de Visions of Grandeur Collection uit 2005 en in 2007 ook nog een keer in de Fine Wine and Chocolates Collection.
Misschien is-ie zelfs voor een derde keer uitgebracht, want omdat de lak zo ontzettend makkelijk verkrijgbaar is nog, gok ik dat-ie nu ook in de Core Collection zit.
Note: Van de Core ben ik niet helemaal zeker, hij is namelijk ook her-uitgebracht in de Loves You Snow Much Collectie in 2009.
 
China Glaze Ravishing Dahling
Ravishing, 2 laagjes


Ravishing heeft een erg dunne substantie, dit is een van de weinige lakjes in mijn stash die echt een touch up vereist! Omdat de lak zo vreselijk dun is, glibbert hij naar je nagelriemen toe, ongeacht hoe dik of dun je lakt. Geloof me, ik heb van alles geprobeerd. Stiekem omdat ik meestal te lui ben voor een touch up. Maar helaas, een touch up is toch wel nodig.

Maar als-ie eenmaal zit... Zwijmel-de-zwijmel...
Hij is zóó mooi! En chic! En sexy!  ♥♥♥♥♥ En... En.. En...
Musthave, absoluut!

Ik vind deze lak vooral erg mooi op korte(re) nagels, bij lange nagels wordt-ie denk ik wel een beetje too much.

Ravishing, 3 laagjes


Nog een kleine opmerking: de lak vereist echt een (goede) basecoat, want zonder die basecoat vlekt de lak op je nagels. Waarom dan toch al die moeite voor Ravishing? Simpel, omdat hij adembenemend is ♥.

Ravishing ben ik nog niet bij een Nederlandse webshop tegengekomen, maar hij is wel verkrijgbaar bij NailSupplies en eBay, gewoon voor de normale prijzen.
Ben jij ook in de wolken met vampy rode lakjes? Of hou je meer van andere kleurtjes?
Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs