Inglot 865

woensdag 21 augustus 2013

Jeeeejjj, mijn allereerste Inglot aankoop! Ik had al een paar lakjes van het merk op internet gezien, maar wist echt niet waar ik het kon kopen. Tot er ineens bleek dat er een Pop- Up Store in Rotterdam zat! Even snel, voordat we sushi gingen eten, de winkel binnengelopen en ik liep met # 865 naar buiten.
Inglot # 865
Jep, alweer rood :P. Ik vertelde je eerder toch al dat ik van rood hou? Maak je borst maar nat, want dit is nog lang niet de laatste rood die ik jullie ga laten zien, hihi! Zo op het eerste gezicht lijkt het gewoon een simpele, classy rode cremelak.  Maar er zit een prachtige subtiel verborgen roze shimmer in!

Inglot #865

Helaas heeft Inglot alleen saaie nummertjes en geen leuke namen. Dat vind ik altijd erg jammer, de namen doen meestal erg veel voor mij en soms is zelfs de naam alleen al reden tot koop (zie deze post). #865 hoort tot de Core Collectie en is dus gewoon bij elk Inglot-verkooppunt verkrijgbaar. Hij komt heel chic in een doosje, maar persoonlijk vind ik dat altijd een beetje onzin, omdat ik de flesjes uitstal in mijn hart-letterbakken die in de gang hangen. De doosjes gaan vrijwel meteen de prullenbak in. Maargoed, het is toch ook wel weer een teken dat er aandacht aan het merk is besteed.
#865 is een klassieke rood, maar door de roze shimmer erin, krijgt de lak toch ook een beetje speelsheid. Ondanks dat ik al 10 soortgelijke tinten heb staan, is deze toch weer uniek in mijn stash en ben ik er ook helemaal verliefd op ♥ .
 
#865, 2 laagjes + topcoat. Foto met flits.

De lak is erg dun, zelfs misschien een beetje waterig. Toch zijn 2 laagjes voor de meeste nagels genoeg, alleen mijn duimen hadden nog een derde laagje nodig. Omdat de lak zo dun is, droogt-ie gelukkig wel snel. En hij is ook weer niet zó dun, dat-ie naar je nagelriemen kruipt.
Het kwastje is PERFECT!! Dat zeg ik echt niet snel, maar ik vind ze echt ontzettend fijn werken. Netjes slank, mooi afgeronde en lange haren die genoeg product opnemen en genoeg uitwaaieren zodat ook brede nagels goed te lakken zijn. Ja, ik ben om. Er gaan zeker nog een paar lakjes van Inglot komen en ook viel mijn oog al op een aantal make-up producten die me maar bleven aanstaren met hun geglim en geglinster in het winkel- licht.

#865, 2 laagjes + topcoat. Foto in grauw daglicht.

De Inglot Core Collectie bevat 15ml, kost € 12 en is verkrijgbaar bij de Flagship Store in Amsterdam, de Brand Stores in Amersfoort en Eindhoven of tijdelijk bij de Pop- Up Store in Rotterdam. Deze Pop- Up Store is er tot december 2013! Ook is er een webshop in de maak, welke "ergens" in 2013 actief zou moeten zijn/worden...

Zijn jullie al bekend met Inglot? Wat hebben jullie ervan en hoe bevalt het?
X




1 opmerking :

Made With Love By The Dutch Lady Designs